Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Godt det ikke bare er megSynes det er litt morsomt, men spiller ikke kjempe mye. Har den litt på hvis jeg er ute å går. Må jo klekke litt egg![]()
Så sant så santHaha! Godt det ikke bare er megalltid spennende å se hva som kommer ut av eggene.
Jeg har bare hatt de på 5 km. 10 km må være noe stortSå sant så santhar både et 10km og 5 km aktivert. Gleder meg til 10 km åpner seg. Har alltid fått noe bra i de
![]()
Ja det er veldig kjekt å ha på trilleturer. Har litt mål med turenVar heeelt hekta en periode, men har glemt det av i det siste... Må begynne igjen, er jo perfekt på trilleturer![]()
Ja det sluker strøm. Må alltid lade helt opp før jeg gårHar ikke prøvd det, men ungene har. De var hekta en periode men, det har roet seg betraktelig. Anfallet gikk fort over . Tar så mye strøm sier de
JaMå jeg få meg pokemon go?![]()
Ok, skal prøveJavar faktisk mamma som fikk meg hekta
![]()
Hihi. Så søtt <3
Oooo. Den har ikke jegDenne fant jeg på vei hjem fra skoleveien til eldsteVis vedlegget 204665
Hvordan får en satt km i appen? Skjønner ikke bæret herHihi. Så søtt <3
Hvis du har egg som skal klekkes så vil det vise hvor mange km du har gått etter at du har satt egget til klekking. Egg får du på Pokestops som finnes rundt omkring. De viser som blå firkanter på kartet. Ellers kan du se hvor langt du har gått totalt når du klikker på figuren din. Litt vanskelig å forklare egentligHvordan får en satt km i appen? Skjønner ikke bæret her![]()
Tror jeg skjønner en mikrodelHvis du har egg som skal klekkes så vil det vise hvor mange km du har gått etter at du har satt egget til klekking. Egg får du på Pokestops som finnes rundt omkring. De viser som blå firkanter på kartet. Ellers kan du se hvor langt du har gått totalt når du klikker på figuren din. Litt vanskelig å forklare egentlig![]()
Stakkars lille <3 Håper hun kommer seg raskt. Ja sikkert masse i sentrumTror jeg skjønner en mikrodelEt innedag i dag (lille er ikke helt i form), men skal ut og "lete" i morgen. Finnes visst en del her i sentrum
![]()