Her vrimler det av både cubone og utviklingen, og gengar dukket opp i nabolaget i formiddag.
Meowt er det også en del av nå
Skal være mange drowzee også, men de har jeg utviklet så mange av alt at det er ikke spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her vrimler det av både cubone og utviklingen, og gengar dukket opp i nabolaget i formiddag.
Meowt er det også en del av nå
Abra har jeg ikke sett mer av, kunne tenkt meg flere av dem ;-)Skal være mange drowzee også, men de har jeg utviklet så mange av alt at det er ikke spennendeikke sett mer zubat heller, de er jo kjedelig nå. Men har sett og fanget flere abra, så kanskje det blir en alakazam også
![]()
Hadde aldri klart å bare mangle 9 candy på magicarp! Hadde løpt ut og gåttMangler bare 9 candy på magikarp!Så veldig fornøyd med at man får fort candy på buddyen sin nå.
Ble ferdig med den i dagHadde aldri klart å bare mangle 9 candy på magicarp! Hadde løpt ut og gått
Mangler nå ca 140 som betyr at jeg har samlet nærmere 100 candy siden torsdag![]()
Det skjønner jeg veldig godtBle ferdig med den i dagHadde ikke tid i går, men i dag gikk jeg ut med engang jeg hadde en sjanse. Haha. Gikk og irritert meg i hele går at jeg ikke kunne gå ut å få de siste ni
![]()
Den var på rundt 140, så fikk en Gyrados på 1533. Så fornøyd med den. Og litt godt å slippe å samle så mange magikarpDet skjønner jeg veldig godt
Hadde du en bra å evolve med?
Gått en del da!Den var på rundt 140, så fikk en Gyrados på 1533. Så fornøyd med den. Og litt godt å slippe å samle så mange magikarpHar gått 130 km med den som buddy, så var greit og få byttet der og
![]()
Men fått tak i en del candy ihvertfallNå mangler jeg bare..... Ca 80 magikarp-candy... Jeg manglet jo 150 eller noe før dette begynte..
Men jeg klarer nok ikke å få fyllt opp før eventen er over...