Pokemon go halloween event

Her vrimler det av både cubone og utviklingen, og gengar dukket opp i nabolaget i formiddag.

Meowt er det også en del av nå

Skal være mange drowzee også, men de har jeg utviklet så mange av alt at det er ikke spennende :p ikke sett mer zubat heller, de er jo kjedelig nå. Men har sett og fanget flere abra, så kanskje det blir en alakazam også ;)

Skal være mange drowzee også, men de har jeg utviklet så mange av alt at det er ikke spennende :p ikke sett mer zubat heller, de er jo kjedelig nå. Men har sett og fanget flere abra, så kanskje det blir en alakazam også ;)
Abra har jeg ikke sett mer av, kunne tenkt meg flere av dem ;-)

Drowzee er kjedelig :-P

Mangler bare 9 candy på magikarp! :D Så veldig fornøyd med at man får fort candy på buddyen sin nå.

Mangler bare 9 candy på magikarp! :D Så veldig fornøyd med at man får fort candy på buddyen sin nå.
Hadde aldri klart å bare mangle 9 candy på magicarp! Hadde løpt ut og gått ;)
Mangler nå ca 140 som betyr at jeg har samlet nærmere 100 candy siden torsdag :D

Jeg mangler ca 140 jeg også.

Har gått fra 228 til 263 i dag :-)

Hadde aldri klart å bare mangle 9 candy på magicarp! Hadde løpt ut og gått ;)
Mangler nå ca 140 som betyr at jeg har samlet nærmere 100 candy siden torsdag :D
Ble ferdig med den i dag ;) Hadde ikke tid i går, men i dag gikk jeg ut med engang jeg hadde en sjanse. Haha. Gikk og irritert meg i hele går at jeg ikke kunne gå ut å få de siste ni :p

Ble ferdig med den i dag ;) Hadde ikke tid i går, men i dag gikk jeg ut med engang jeg hadde en sjanse. Haha. Gikk og irritert meg i hele går at jeg ikke kunne gå ut å få de siste ni :p
Det skjønner jeg veldig godt ;)
Hadde du en bra å evolve med?

Det skjønner jeg veldig godt ;)
Hadde du en bra å evolve med?
Den var på rundt 140, så fikk en Gyrados på 1533. Så fornøyd med den. Og litt godt å slippe å samle så mange magikarp :p Har gått 130 km med den som buddy, så var greit og få byttet der og :)

Nå mangler jeg bare..... Ca 80 magikarp-candy... Jeg manglet jo 150 eller noe før dette begynte..

Men jeg klarer nok ikke å få fyllt opp før eventen er over...

Jeg får heller ikke fylt opp, til det mangler jeg for mange. Men jeg kommer vesentlig nærmere i alle fall

Den var på rundt 140, så fikk en Gyrados på 1533. Så fornøyd med den. Og litt godt å slippe å samle så mange magikarp :p Har gått 130 km med den som buddy, så var greit og få byttet der og :)
Gått en del da!

Ok har en så 144 og en på 141 den på 141skal ha bedre iv så godt å høre, trodde jeg måtte finne en bedre før jeg kunne evolve men da trenger jeg bare candy ;)

Ser ut som eventen fortsetter. Håper det varer lenge :D

Ja. Jeg fikk gått "bonus-tur" i dag, etter at jeg ikke fikk noe særlig i går, den lange turen min talte ikke fordi mamma ringte og appen var da ikke aktiv....

Men gått i dag. :-)

Back
Topp