Er det noen som vet om noen fysiske butikker som selger Pokemon-service til bursdag? Gjerne også invitasjoner og gaveposer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, snakket litt med han og det virker som gult med klistremerker er innafor Blir mye gult og litt Pokemon, i tillegg til kakenNei, kun på nett da jeg søkte sist(men er en stund siden og det endres ofte). Men så ombestemte største seg og ville ha Daidalos-bursdag. Det fantes i hvert fall ikke, men grønt som "slim" var ok. Mulig ensfarga gule vil godtas som pikachu. Burde være noe igjen etter påske rundt omkring? Ellers burde det komme ting nå pga filmen med premiere snart. Vet at i USA selger 7eleven plastikkglass med sugerør. Ja, også tok jeg et bilde fra serien og skrev innbydelse på og printa ut. Ungen digga det! Fikk velge bilde selv Har du printertilgang har bka Staples klistemerkeark så kan du evnt printe figurene og sette på ensfarge(eller hvitt) engangs.
Takk for tips! Skal inn og lete med en gang Blir i slutten av mai eller midten av juni (er så mye helligdager i begynnelsen av juni...)Jeg fant heller ikke noen fysiske butikker, men på Pinterest under Pokémom Birthday DIY var det en god del forslag, noen lettere enn andre å gjennomføre
Håper det løser seg.
Når er bursdagen?
Aah, for jeg fant mye alternativer på norske nettsider daTakk for tips! Skal inn og lete med en gang Blir i slutten av mai eller midten av juni (er så mye helligdager i begynnelsen av juni...)
Blir nok til at jeg bestiller på nett, men hadde vært kjekt å sjekke opp mot priser i fysisk butikkAah, for jeg fant mye alternativer på norske nettsider da
Det rekker du jo eventuelt, med mindre du absolutt ikke vil bestille fra nettet