*poff*

Liidsi

Elsker forumet
*borte*

[>:][>:][>:]herrgud for en liten voksen person det må være.
Men enda godt at dere er på samme side da, (forstår det slik hvertfall...) Og om dere har et barn som trenger x omsorg så har vel ikke den personen noe som helst med det og gjøre... pokkers idioter som MÅ lege seg oppi andres levemåte på asså[:@]

Ja, hvorfor ikke, flytt vekk og la andre få vite hvem som 'drev' dere vekk fra andre familiemedlemmene...
Dere har hverandre og barna, alt dere trenger[;)]

Sorry, blei lett revet med... har hatt nok av slike folk som blander seg oppi mitt liv[&:]
Masse lykke til...

må legge til også at den personen son gjør dette mot deg, hadde jeg sagt det til h*n åssen h*n lå an[:'(]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du sier, jeg... [8|] Men er det et alternativ å bare avslutte kontakten med "denne personen"??

Jeg formulerte meg nok litt dumt i innlegget mitt ser jeg nå. Ønsker ikke å bare avslutte kontakten så drastisk (hørtes det teit ut?) Ønsker bare ting litt på avstand slik at vi kan leve "normalt" igjen..i tillegg så har vi litt familie dit vi har pratet om å eventuelt flytte. Men ingenting er bestemt. Har ingenting imot råd og litt innblanding men når det blir ondskapsfullt så synes jeg rett og slett det blir for mye.

ORIGINAL: lomo

. hadde kansje tatt en prat det fam medlem det gjelder ...så helller bett  om at den personen holder seg langt unna hvis ikke så flytt.... med hvis dere flytter ,så sjekk opp med komunene hvilke hjelp dere får til deres barn

Vi har prøvd utallige ganger. Det hjelper ikke blir bare verre og verre. Dette har pågått i årevis og blir ikke bedre tvert imot. Synes dette rett og slett er vanskelig jeg.

Back
Topp