Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SnartMinTur
Uææ - PANIKK!!! krise? Nå trodde jeg det var noe grusomt som hadde skjedd her.... Nedtur med mensen på bryllupsdagen/ natten, men du kommer nok over det... Ha et par ibux i veska til forloveren din.
Man pleier vel ikke å blø igjennom alle klærne sine når man har mensen likevel?? Eller gjør dere?
ORIGINAL: VenterPåStorken
Kan garantere deg at når bryllupsnatta kommer er du ganske så sliten uansett, så sengekos er kanskje ikke det første du tenker på uansett om du har mensen eller ikke[;)]
Uææ - PANIKK!!! krise? Nå trodde jeg det var noe grusomt som hadde skjedd her.... Nedtur med mensen på bryllupsdagen/ natten, men du kommer nok over det... Ha et par ibux i veska til forloveren din.
Man pleier vel ikke å blø igjennom alle klærne sine når man har mensen likevel?? Eller gjør dere?
ORIGINAL: Ivara
hmm jeg har faktisk gjort det noen ganger.
Blødde så kraftig at jeg har blødd gjennom ALT.
Men er enig i at det ikke er verdens undregang selv om det ikke er så moro å ha mensen på brullupsdagen.