poff

ORIGINAL: SnartMinTur

Man pleier vel ikke å blø igjennom alle klærne sine når man har mensen likevel?? Eller gjør dere?

Hehehe, nei det var det jeg tenkte og[;)]

Uææ - PANIKK!!! krise? Nå trodde jeg det var noe grusomt som hadde skjedd her.... Nedtur med mensen på bryllupsdagen/ natten, men du kommer nok over det... Ha et par ibux i veska til forloveren din.

Man pleier vel ikke å blø igjennom alle klærne sine når man har mensen likevel?? Eller gjør dere?

Ikke ta med IBUX ta heller med paraset. Skal ikke bruke Ibux under forsøk fikk eg streng beskjed om av legen.

ORIGINAL: VenterPåStorken

Kan garantere deg at når bryllupsnatta kommer er du ganske så sliten uansett, så sengekos er kanskje ikke det første du tenker på uansett om du har mensen eller ikke[;)]

Sengekos er det siste man tenker på etter en sånn stor dag...BRYLLUPSNATTA ER OPPSKRYTT...vi hadde leid bryllups-suiten på en av byens fineste hoteller...men sengekos ble det ikke...nytet heller champis i et godt bad etter en lang super fin dag...[:)] hihi[:)]

Og du Nussy....denne ordbruken kan du slutte med, vær voksen og oppfør deg deretter...
Jeg har delvis forsvart deg i et annet innlegg og ble skuffet over deg nå...[:@]

Utsett forsøket om bryllupsnatta betyr så mye da[;)]

Uææ - PANIKK!!! krise? Nå trodde jeg det var noe grusomt som hadde skjedd her.... Nedtur med mensen på bryllupsdagen/ natten, men du kommer nok over det... Ha et par ibux i veska til forloveren din.

Jah...jeg trodde oxo at det var verre enn dette etter å ha lest overskriften....hjelpes sier nå bare jeg.....[:@]

ORIGINAL: Ivara

hmm jeg har faktisk gjort det noen ganger.
Blødde så kraftig at jeg har blødd gjennom ALT.
Men er enig i at det ikke er verdens undregang selv om det ikke er så moro å ha mensen på brullupsdagen.

Back
Topp