Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kate
Altså du MÅ jo bare ha mensen på bryllupsdagen da, er jo ikke noe annet å gjøre hvis ikke du vil utsette forsøket.
Bruk bind, og tampong, og ta bryllupsnatten igjen....
Sånn er det bare.
ORIGINAL: Sarah
ORIGINAL: kate
Altså du MÅ jo bare ha mensen på bryllupsdagen da, er jo ikke noe annet å gjøre hvis ikke du vil utsette forsøket.
Bruk bind, og tampong, og ta bryllupsnatten igjen....
Sånn er det bare.
må vel signere Kate her desverre. Tror at uansett hvordan vi legger dette opp så er det noe vi "taper" for å vinne en spire. Bryllupsnatten kan man ta igjen hundre ganger etterpå[;)]
ORIGINAL: twinanne
Beklager, her må du velge, du kan ikke alltid få i pose å sekk.
Du er ikke en unge lenger som kan sutre over slike ting, det er på tide å bli voksen nå.
Faktisk du er ikke den eneste i verden som har småproblemer, for dette er jo bare en liten baggatell da etter min mening.
Det er på tide du blir litt voksen nå, det er greit at man tar det tungt når man ikke blir gravid når man vil og trenger hjelp.
Men mensen er jo helt normalt for halve norges befolkning, og det er jo ikke alltid det klaffer like godt.
Husk det er flere som sliter med alvorligere ting enn slike bagateller som mensen.
Hva er problemet, dere har tross alt bodd sammen i flere år og ingen av dere er jomfru heller, og har gjort dette før, så om mensen er der er vel ikke verdens undergang.
Det viktigste med et bryllup er vel rammen rundt det og at dere skal kose dere sammen med venner og familie. Den romantiske natten kan dere jo at senere, men man kan ha det romantisk fordet.
ORIGINAL: nussy87
sorry... skal aldri mere syte å klage her inne.... unnskyld meg...
å tenker faen ikke på den jævla bryllupsnatta men HVIT kjole å mensen som faktisk ikke er så lett!!!
men fuck heller...
ORIGINAL: Angelicka24
Det å blø på den hvite kjolen er vel det minste problemet? Herre min hatt, pleier du å blø igjennom til vanlig og eller? Kjøpt større tamponger da, eller dobbelsikre deg! Hadde ingen problem med det jeg på bryllupsdagen min i hvert fall. Men uansett, det virker aldri som om du tar til deg noen råd allikevel, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å poste her engang[:'(]
ORIGINAL: *Isabella*
ORIGINAL: Angelicka24
Det å blø på den hvite kjolen er vel det minste problemet? Herre min hatt, pleier du å blø igjennom til vanlig og eller? Kjøpt større tamponger da, eller dobbelsikre deg! Hadde ingen problem med det jeg på bryllupsdagen min i hvert fall. Men uansett, det virker aldri som om du tar til deg noen råd allikevel, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å poste her engang[:'(]
Så hvis du hadde blødd på kjolen i bryllupet ditt så hadde du bare sagt " jaja sikkert ingen som ser at jeg har fått mensen nå og dette er jo ikke det verste som kan skje"!!! hehe