poff

Altså du MÅ jo bare ha mensen på bryllupsdagen da, er jo ikke noe annet å gjøre hvis ikke du vil utsette forsøket.

Bruk bind, og tampong, og ta bryllupsnatten igjen....

Sånn er det bare.

jah.. huff... tragisk dah.. men er vel oxo verdt det.. ble litt stressa bare nå... hmm...
får håpe det ikke blir en styrt mensen neste mens dah...

ORIGINAL: kate

Altså du MÅ jo bare ha mensen på bryllupsdagen da, er jo ikke noe annet å gjøre hvis ikke du vil utsette forsøket.

Sånn er det bare.

må vel signere Kate her desverre. Tror at uansett hvordan vi legger dette opp så er det noe vi "taper" for å vinne en spire. Bryllupsnatten kan man ta igjen hundre ganger etterpå[;)]

Ja det er jo litt kjedelig med tr på bryllupsdagen.. Men dåke får ta bryllupsnatto igjen[;)]

jah[:(] må bare dette... hadde håpa i det lengste at det ikke skulle bli sånn.. men nå må jeg bare finne en bra løsning på det oxo...

Jeg hadde TR på bryllupsnatten, så her ble det kos i dusjen på natta[8D] Deilig å ha seg en lang dusj etter en sånn dag likevel[;)] Så var det rett inn i massasjestolen i suiten og slappe gooooodt av[:D]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: kate

Sånn er det bare.

må vel signere Kate her desverre. Tror at uansett hvordan vi legger dette opp så er det noe vi "taper" for å vinne en spire. Bryllupsnatten kan man ta igjen hundre ganger etterpå[;)]

Signerer kate og Sarah her.

Beklager, her må du velge, du kan ikke alltid få i pose å sekk.
Du er ikke en unge lenger som kan sutre over slike ting, det er på tide å bli voksen nå.
Faktisk du er ikke den eneste i verden som har småproblemer, for dette er jo bare en liten baggatell da etter min mening.

Det er på tide du blir litt voksen nå, det er greit at man tar det tungt når man ikke blir gravid når man vil og trenger hjelp.
Men mensen er jo helt normalt for halve norges befolkning, og det er jo ikke alltid det klaffer like godt.
Husk det er flere som sliter med alvorligere ting enn slike bagateller som mensen.
Hva er problemet, dere har tross alt bodd sammen i flere år og ingen av dere er jomfru heller, og har gjort dette før, så om mensen er der er vel ikke verdens undergang.

Det viktigste med et bryllup er vel rammen rundt det og at dere skal kose dere sammen med venner og familie. Den romantiske natten kan dere jo at senere, men man kan ha det romantisk fordet.

ORIGINAL: twinanne

Beklager, her må du velge, du kan ikke alltid få i pose å sekk.
Du er ikke en unge lenger som kan sutre over slike ting, det er på tide å bli voksen nå.
Faktisk du er ikke den eneste i verden som har småproblemer, for dette er jo bare en liten baggatell da etter min mening.

Det er på tide du blir litt voksen nå, det er greit at man tar det tungt når man ikke blir gravid når man vil og trenger hjelp.
Men mensen er jo helt normalt for halve norges befolkning, og det er jo ikke alltid det klaffer like godt.
Husk det er flere som sliter med alvorligere ting enn slike bagateller som mensen.
Hva er problemet, dere har tross alt bodd sammen i flere år og ingen av dere er jomfru heller, og har gjort dette før, så om mensen er der er vel ikke verdens undergang.

Det viktigste med et bryllup er vel rammen rundt det og at dere skal kose dere sammen med venner og familie. Den romantiske natten kan dere jo at senere, men man kan ha det romantisk fordet.

Amen

Kan garantere deg at når bryllupsnatta kommer er du ganske så sliten uansett, så sengekos er kanskje ikke det første du tenker på uansett om du har mensen eller ikke[;)]

sorry... skal aldri mere syte å klage her inne.... unnskyld meg...

å tenker faen ikke på den  *pip* bryllupsnatta men HVIT kjole å mensen som faktisk ikke er så lett!!!

men *pip* heller...

ORIGINAL: nussy87

sorry... skal aldri mere syte å klage her inne.... unnskyld meg...

å tenker faen ikke på den jævla bryllupsnatta men HVIT kjole å mensen som faktisk ikke er så lett!!!

men fuck heller...

Du får heller bruke dobbelt opp da, bind og tampong og skifte ofte. Og det er ikke nødvendig med sånn ordbruk her inne!

forstår at det ikke er så gøy med mensen på bryllupsdagen/natta.

Men det ordner seg nok skal du se[:)]

Jeg var i et bryllup der bruda fikk mensen rett før hun skulle opp kirkegulvet. det gikk helt greit of hun fikk ingen flekker på kjolen:)

Når det gjelder mensen så har du glemt en ting nå, med p-piller så blir den ikke så kraftig som den normalt er. Og du blør stort sett ikke i 7 dager heller, så dette her er ikke noen krise. Det er en falsk mens du får, og ofte litt kortere enn normalt dersom du har kraftig og lang mens som meg.

Men som Sola1979 sier du kan jo bruke dobbelt opp da, en brudekjole sjuler jo det da, det hadde vært værre med en bikini party for å si det på den måten.

Det å blø på den hvite kjolen er vel det minste problemet? Herre min hatt, pleier du å blø igjennom til vanlig og eller? Kjøpt større tamponger da, eller dobbelsikre deg! Hadde ingen problem med det jeg på bryllupsdagen min i hvert fall. Men uansett, det virker aldri som om du tar til deg noen råd allikevel, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å poste her engang[:'(]

ORIGINAL: Angelicka24

Det å blø på den hvite kjolen er vel det minste problemet? Herre min hatt, pleier du å blø igjennom til vanlig og eller? Kjøpt større tamponger da, eller dobbelsikre deg! Hadde ingen problem med det jeg på bryllupsdagen min i hvert fall. Men uansett, det virker aldri som om du tar til deg noen råd allikevel, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å poste her engang[:'(]

Så hvis du hadde blødd på kjolen i bryllupet ditt så hadde du bare sagt " jaja sikkert ingen som ser at jeg har fått mensen nå og dette er jo ikke det verste som kan skje"!!!   hehe

ORIGINAL: *Isabella*

ORIGINAL: Angelicka24

Så hvis du hadde blødd på kjolen i bryllupet ditt så hadde du bare sagt " jaja sikkert ingen som ser at jeg har fått mensen nå og dette er jo ikke det verste som kan skje"!!!   hehe

GAH! Dårlig formulert[8D] Jeg mener at det er jo ingen problem om man dobbeltsikrer seg! *Fnis* Det er vel ikke normalt å blø ut det ene eller andre til vanlig heller[;)]

Det skal jo litt til å blø gjennom en stor brudekjole da...
Det er sikkert flere lag med stoff og tyll og det hele.
Pluss at man da bruker både tampong og bind er da ikke det OVERHODE noe å bekymre seg over.
Det får da være grenser til bekymring....

Uææ - PANIKK!!! krise? Nå trodde jeg det var noe grusomt som hadde skjedd her.... Nedtur med mensen på bryllupsdagen/ natten, men du kommer nok over det... Ha et par ibux i veska til forloveren din.

Man pleier vel ikke å blø igjennom alle klærne sine når man har mensen likevel?? Eller gjør dere?

Back
Topp