tipp Forumet er livet 18 Des 2007 #1 tenk om vi kunne fått snø på julaften da[:)] Det hadde vært digg det[:)]
tipp Forumet er livet 18 Des 2007 #5 ORIGINAL: Bollapinnsvin Traller litt og ser i lufta [:)] [:D][:D]
tipp Forumet er livet 18 Des 2007 #6 ORIGINAL: nannaanita Leste i går at de som ikke ser snø ute nå ikke kommer til å få det før jul! Ikke[:'(] Ikke noe gøy. Sist vi hadde hvit jul i bergen må være 4 år siden..tror jeg. Kjedelig. Håper vi får opphold iallefall da
ORIGINAL: nannaanita Leste i går at de som ikke ser snø ute nå ikke kommer til å få det før jul! Ikke[:'(] Ikke noe gøy. Sist vi hadde hvit jul i bergen må være 4 år siden..tror jeg. Kjedelig. Håper vi får opphold iallefall da
tipp Forumet er livet 18 Des 2007 #7 Ja, det er kjedelig. Men er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner[:)] Men hadde vært et STORT + om det hadde snødd. Bare litt liksom.
Ja, det er kjedelig. Men er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner[:)] Men hadde vært et STORT + om det hadde snødd. Bare litt liksom.
Bollapinnsvin Elsker forumet 18 Des 2007 #8 Her er det så kaldt at det er ordentlig RIM på bakken og på trærne! Så fint atte! OG holder det seg sånn til julaften er jeg JUBELGLA [:D]
Her er det så kaldt at det er ordentlig RIM på bakken og på trærne! Så fint atte! OG holder det seg sånn til julaften er jeg JUBELGLA [:D]