poff

ORIGINAL: MorraTeFreja

Skjønner at det er en vanskelig sak.

Jeg ville sendt en "bekymringsmelding" til politiet. Det er ikke usannsynlig at de kjenner til denne mannen og hans "adferd" At han har en historie politiet kjenner til.
Voksne menn som filmer små barn, skaper ubehag og er urovekkende opptatt av barn, skal man ta alvorlig.

ja, det var det jeg og tenkte, at dette måtte jeg ta alvorlig med en eneste gang, og en tlf til politiet skal tas i morgen tenker jeg...
Føler meg egentlig slem og fæl som gjør dette, men føler det er noe jeg MÅ gjøre, at her MÅ jeg bare følge magefølelsen min, for den har vært dårlig på han fra dag en, og jeg har ikke likt at han har vært tilstede i det hele tatt. Har bare venta på en god nok grunn til å gi beskjed om dette.

syns dere gjorde det rette, men ville fulgt det opp slik mtf beskriver..

ORIGINAL: MorraTeFreja

Skjønner at det er en vanskelig sak.

Jeg ville sendt en "bekymringsmelding" til politiet. Det er ikke usannsynlig at de kjenner til denne mannen og hans "adferd" At han har en historie politiet kjenner til.
Voksne menn som filmer små barn, skaper ubehag og er urovekkende opptatt av barn, skal man ta alvorlig.

sign. ville tatt en snakk med politiet.

Følg magefølelsen din du...det er aldri bra å ignorere den[&o]

takk, det var litt godt og få bekrefta fra andre voksene at det ikke bare var meg som reagerte på dette her...
tlf til politiet blir tatt på mandag, siden det er lørdag i morgen liksom[8D]

Synes det høres fornuftig ut med en telefon til politiet, ja! Høres utrolig ekkelt ut, så better safe than sorry!
Lykke til! [:)]

Uten å ha fått lest hovedinnlegget, så regner jeg med du har kommet til samme konklusjon som jeg gjorde etter en bisetning i et helt annet innlegg for et par uker siden.

Back
Topp