*poff*

eilejoha

Gift med forumet
*poff*

Ikke lett med samlivsbrudd! Av og til er det det eneste som skal til for at noen skal skjønne at de har spolert sin sjanse, desverre...

Livet er ikke alltid rettferdig, vi skal vel alle ha vært vår dose med urettferdhet.

Snart er dagen der hvor bf flytter ut, da blir det en lettere hverdag.

Håper du får en god helg, tross alt [:D]

Mange-trøste-klemme-kose-klemmer [:D]

Kanskje det endelig nå har gått opp for han hva han har risikert lenge og har nå dessverre mistet. Men viss du er litt i tvil om hva du vil, kanskje dere skulle prøvd å ha en pause hver for dere en stund og så evt prøve igjen? Prøve familieterapi/par terapi eller noe sånt? Uff, vet ikke jeg... Trist at du har det så vondt akkurat nå[:(] 

Men som sagt 11 år sammen er veldig lenge og i begynnelsen vil det nok være vondt, men det vil nok gå seg til viss du gir det litt tid[:)] Det har jo ikke gått så mange dagene enda. Men masse lykke til uansett hva du velger å gjøre[:)]

Utrolig trist med brudd..

Det er du som kjenner han best, så du som vet om han evt klarer å forandre seg...
Det er alltid tøft i begynnelsen og man lurer på om det var det riktige eller om det var feil..

Jeg personlig mener at man ikke klarer å forandre seg med samme person.. Hvis man ikke har det bra, gjør det slutt, blir sammen igjen, vil man ha det bra en liten stund for så å "dette" tilbake til det samme gamle..
Alltid hatt den meningen, da det ble slutt med en tidligere samboer prøvde vi igjen flere ganger, men etter noen uker var det det samme som det alltid hadde vært, slik jeg hadde sagt..

Kan være det hjelper med samlivsterapi.
Du er sterk, dette klarer du
Ønsker det beste for deg og hvis du ønsker å prøve på nytt håper og ønsker jeg at han forandrer seg, og at dere får det kjempefint sammen igjen [:)]

Håper du kommer en tur på landstreffet, der er vi maaaaange jenter som skal ta godt vare på deg [:)]

Stor varm klem [:)]

ORIGINAL: jk81

Utrolig trist med brudd..

Det er du som kjenner han best, så du som vet om han evt klarer å forandre seg...
Det er alltid tøft i begynnelsen og man lurer på om det var det riktige eller om det var feil..

Jeg personlig mener at man ikke klarer å forandre seg med samme person.. Hvis man ikke har det bra, gjør det slutt, blir sammen igjen, vil man ha det bra en liten stund for så å "dette" tilbake til det samme gamle..
Alltid hatt den meningen, da det ble slutt med en tidligere samboer prøvde vi igjen flere ganger, men etter noen uker var det det samme som det alltid hadde vært, slik jeg hadde sagt..

Kan være det hjelper med samlivsterapi.
Du er sterk, dette klarer du
Ønsker det beste for deg og hvis du ønsker å prøve på nytt håper og ønsker jeg at han forandrer seg, og at dere får det kjempefint sammen igjen [:)]

Håper du kommer en tur på landstreffet, der er vi maaaaange jenter som skal ta godt vare på deg [:)]

Stor varm klem [:)]

sign :) veldig fint sagt, og du min venn! det er DU og BARE DU som bestemmer hva som er best for deg!
Jeg vet nøyaktig hvordan du føler deg AKKURAT nå ( hadde det helt likt for 4 år siden med en kjæreste som var helt udugelig som kjæreste!)
JEG valgte å gå fra ham etter 8 uker med ufattelig vekttap, depresjoner og mange tårer, jeg klarte ikke å glemme og forsøke igjen, MEN dersom du velger å gjøre det er det bare ditt valg vennen, og i såfall ønsker jeg dere ALL glede i verden, og håper han kan forandre seg !
Jeg sender deg tusen klemmer, og håper du får det bra om ikke så lenge! du er en GOOOOOD jente, det må du alltid huske :) du fortjener KUN det beste! :)))

Ååååå vennen

tusen takk for gode ord. Jeg skulle gjerne svart hver enkelt av dere, men hodet takler ikke helt det akkurat nå kjenner jeg.

Men jeg har nå fått en bekreftelse til på at valget jeg tok er helt riktig.
[:@] og jeg er ikke blid kjenenr jeg. men sånn han er. bare skuffer og skuffer å tenker på seg selv.
æsj. håper han kommer seg fort ut herfra så jeg kan begynne MITT liv med guttene våre. Og sånn det er nå ser jeg fram til det. Nå ønsker jeg han dit pepper`n gror.

(ser jeg får han til å framstilles som en totalt tulling her, men han er innerst inne en god og utrolig smart mann. Kankjse ikke smart nok når det gjelder familieliv ennå bare. [8|] )

Bare enda en GOOOOOOD klem til deg :))))) 

ORIGINAL: Bolla_82

ORIGINAL: Bolla_82

Du får denne av meg også. Også skal jeg svare deg litt senere. Tenker på deg snuppa <3

Ikkeno kjekt å ha det sånn kan jeg skjønne. Sender deg en goooood klem!

åå, håper inderlig du får d bedre snart! stooor klem sendes din vei!

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Ikkeno kjekt å ha det sånn kan jeg skjønne. Sender deg en goooood klem!

klarer ikke svare dere alle sammen her hver enkelt, men tusen takk for veldig gode ord..
jeg kommer med en oppdatering etterpå tenker jeg. :)

Klemmer til alle sammen.

masse klemmer til deg

tusen takk.. 

kjære vakre...jeg tenker på deg! - jeg vet det gjør ondt, det er en del av det og viser bare hvor fantastisk du er...han fortjener deg ikke!!! - du er alt for god for han og det er vel det han innså på slutten og ikke klarte å leve opp til det.

jeg skulle ønske jeg var nærmere - skulle ønske jeg kunne gjort noe...

varm klem[:)]

Back
Topp