Poff

ORIGINAL: Mammatil3!

ORIGINAL: Cassy

Hva da?

[8|]?

Du må jo skrive hva det er sånn at vi kan føle med deg, rase mot ham (og generelt alle menn), og komme med trøstende og oppmuntrende ord. [:)][:)]

*klem klem*

ORIGINAL: audreybee

Du må jo skrive hva det er sånn at vi kan føle med deg, rase mot ham (og generelt alle menn), og komme med trøstende og oppmuntrende ord. [:)][:)]

*klem klem*

ORIGINAL: BenedicteOgSpira

Han krever og krever og driter i alle rundt seg ! Alt skal skje på hans premisser . Datteren din driten han i om dagen. Han sto opp med ho kl 0815, og fra da så han på film til jeg reiste nå kl 11! Han gadd ikke gi henne frokost engang !!! Oppgitt og sint! Tok henne under armn og reiste !

Ååååå FYYYY f#¤%&/, da hadde jeg blitt forbanna! [:@]

Ikke ta det ille opp, men dere skal ha en til OG flytte?? [8|]

Er det så lurt hvis du har det slik?

Hart alltid sagt det jeg... å tvinge alle menn til å ta pappaperm i 10 uker passer ikke for alle...[:@]
Jeg elsker min mann, men vet han ikke er bygget for å være hjemme med snuppa når hun er så liten. Han er mer enn dugendes på andre områder, ellers hadde jeg hevet han ut for lengst[;)]

Ta dere en alvorsprat om hvordan du har det.
Kanskje trenger han at du setter opp skjema for hva som forventes til visse tider for barnet deres? Ikke alle tolker barnesgråt slik mødre ofte gjør[8D][:)]

Håper dere får ordnet "krigen"... ikke bra for hverken deg eller mannen eller barna å ha det slik[&o]

Back
Topp