poff

men jeg vet ikke hva jeg skal si[&o]

også skal jeg liksom si ''nei,jeg er 18år og han er 20'' også tror de at jeg bare kødder så de legger på[:-]

Det skal jeg love deg at de ikke gjør. De er proffesjonelle og vet nok hva de skal spørre deg om, så du trenger nok ikke si så mye pr telefon. Navn og slikt sikkert, så får du en time og så er det hadebra og snakkes. Tenk på det som en legetime. Man gruer seg veldig til å gå, men er veldig letta når det er over.

Tror ikke du trenger å utdype så mye på telefonen om hva det gjelder. Tipper det holder at du sier at dere ønsker en samtale med noen om parforholdet deres. Kan ikke typen din ringe da? 

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Tror ikke du trenger å utdype så mye på telefonen om hva det gjelder. Tipper det holder at du sier at dere ønsker en samtale med noen om parforholdet deres. Kan ikke typen din ringe da? 

HAHA, ja det hadde jeg likt å sett
[8D]
Hmm,okei..

ORIGINAL: TinaCeline

[8D]
Hmm,okei..

hehe, såpass ja [8D]

Neida, du trenger ikke si så mye. Når jeg ringte for å bestille time til oss sa jeg bare navna våre, og at vi skulle snakke med noen om samvær. Noe mer spurte de ikke om [;)]

ORIGINAL: TinaCeline

[8D]
Hmm,okei..

hehe, såpass ja [8D]

Neida, du trenger ikke si så mye. Når jeg ringte for å bestille time til oss sa jeg bare navna våre, og at vi skulle snakke med noen om samvær. Noe mer spurte de ikke om [;)]

jupp[8D]

Okei[:)]

Kan du ikke sende en kort e-post da?

ORIGINAL: Zerlina

Kan du ikke sende en kort e-post da?

har gjort det.
men måtte ringe for å få time pga. personvern[:'(]ellernoe

Back
Topp