poff!

*Kolibri*

Forumet er livet
*poff*

ORIGINAL: Frustrert Frue

Uffda...du må jo ikke lese om sånne ting nå før fødsel.....[:o]

nei jeg vet! er jo helt håpløs på å lese ting jeg ikke bør lese om nå[&:]

ORIGINAL: kolibri

Og det kommer helt sikkert til å gå bra med babyen din[:)]
Slapp av! Det er verken bra for deg eller babyen at du er bekymret...

Jeg skal føde der............[&:]

Jeg har også sånne tanker. Og jeg leser ikke sånne artikler en gang...[&:] (er en grunn til at tankene kommer)
Men jeg skal snakke med jordmor om det, og evt. skrive det ned så de på sykehuset også ved om det. Ellers så får mannen informere om det.[:)]
Går nok helt sikkert bra!![:)]

Og det kommer helt sikkert til å gå bra med babyen din[:)]
Slapp av! Det er verken bra for deg eller babyen at du er bekymret...

sign

ORIGINAL: Thorgers

me tooo på drm. sykehus [&:]

du kan ikke isteden valgt tønsberg (siv) feks?? synes sykehuset i tønsberg er et alldeles super duper sted- men det er desverre litt langt unna for meg 65 km... men om jeg bodde i nærheten hadde jeg fødi der...

ORIGINAL: Hilly77

ORIGINAL: Thorgers

me tooo på drm. sykehus [&:]

du kan ikke isteden valgt tønsberg (siv) feks?? synes sykehuset i tønsberg er et alldeles super duper sted- men det er desverre litt langt unna for meg 65 km... men om jeg bodde i nærheten hadde jeg fødi der...

og jeg skal føde der. Tror det går greit jeg

Jeg og skal føde der. Ikke gøy med sånne saker når man er gravid[:(]

ORIGINAL: Monica80

uff, i dag var jeg så korttenkt at jeg ikke tenkte på at jeg faktisk kan bekymre andre og med den linken. Tror jeg skal fjerne den nå[;)]

er veldig glad for at jeg skal føde på AHUS, føler meg virkelig i gode hender der.
men tror ikke dere som skal på drammen trenger bekymre dere. Det er klart at tre barnedøder er forferdelig og et høyt tall, men det er jo likevel absolutt ikke normen og det er ikke noe som tilsier at noe skal gå galt[:)]
Det går nok bra med dere alle[;)]

ORIGINAL: carinasverden

er veldig glad for at jeg skal føde på AHUS, føler meg virkelig i gode hender der.
men tror ikke dere som skal på drammen trenger bekymre dere. Det er klart at tre barnedøder er forferdelig og et høyt tall, men det er jo likevel absolutt ikke normen og det er ikke noe som tilsier at noe skal gå galt[:)]
Det går nok bra med dere alle[;)]

Fødte selv på Ahus sist, og var kjempe fornøyd[:)] Vet om mange som er veldig fornøyd med Drammen og, så håper og tror at alt går bra denne gangen og[:)]

ORIGINAL: Monica80

uff, i dag var jeg så korttenkt at jeg ikke tenkte på at jeg faktisk kan bekymre andre og med den linken. Tror jeg skal fjerne den nå[;)]

Var ikke sånn ment, hadde hørt om den saken før. Så jeg visste hva jeg leste om[;)]

Back
Topp