Poff så va man 30 uker :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Herlighet så fort tiden går... Ukene springer jo ifra meg :/:/  Å disse siste ukene går jammenfort,masse selskaper og juleforberedelser.. Og Desember skal bare NYYYYYYTESemoticon
Det er mye energi i en lat morgen. Selv om nattesøvnen kanskje ikke er hva den var, så gjør det godt både for kropp og sjel å få lov til å være litt lat på morgenkvisten. Hva med å begynne dagen med et bad? Eller å sitte i morgenkåpen og drikke te foran frokost-tv? Kanskje kan du komme litt senere på jobb en dag, eller unne deg denne slags luksus i helgen – det er gull verdt!

Etter en sjokkartet tur på baderomsvekten i morges (nærmer meg +9 kilo nå!!), roet jeg ned med en kopp kakao og en langsom frokost. Ja, det går fort nå fremover til jul, og jeg baserer meg også på å være klar med det meste når desember kommer, så adventen kan nytes i ro og mak:) Holder nå på med å kjøpe inn de siste gavene (mangler noen ekstragaver til niesene mine og en til min farmor og en til søster -ellers er alt kjøpt eller bestilt), og så planlegger jeg å kjøpe julekrybben fra Willow Tree til min mor i kombinert jule- og 60-årsgave, om jeg får søsknene mine med på det. Skulle gjerne hatt den selv, faktisk;) 

Gleder meg til å gå på julemarked og finne noe fint til min lille (eh, kjennes ganske stor ut nå, egentlig!) spire. Gleder meg også vanvittig til desember kommer, og jeg kan begynne å småpynte til jul -litt og litt:) Skulle bare hatt tak i en gammeldags adventskalender med bilder til advent! Og i dag skal vi hente en bokhylle jeg har bestilt som passer inn sammen med de andre to jeg har, og det blir deilig å få orden på resten av bøkene! Ja, og vi skal også hente en eske med babyklær som en venninne har sendt meg etter datteren sin -er så spennende! Og blir moro å legge på plass i kommoden:D Er bare jul og fødsel som står i hodet på meg for tiden!

Hadde jeg gått opp 9kg så hadde jeg vært lykkelig :P jeg har gått opp ca 14 :)

Jaaaa, tida bare flyr avsted nå! Jeg runder 28 uker til helgen! Synes ikke det er lenge siden jeg jubla over 8 uker... Hoho, men nå skal det nytes fremover ja! Gått opp 6-7 kg til nå jeg, og det er greit - men med alt godt av mat og kaker i jula kan jeg vel belage meg på ny personlig rekord he he..

Er egentlig litt glad for at det er mye å gjøre rundt disse tider eller så tror jeg ventetiden hadde blitt veeeeldig lang... Men guri som tiden flyr ja! Nå må vi bare kose oss resten av svangerskapstiden. Gått opp hittil 4 kg men her var det litt håndtak fra før av, hehe

Back
Topp