Podkast-tips

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Må bare tipse dere om en helt fantastisk podkast! Nemlig «The Positive Birth Story Podcast». Det er av en svensk jordmor som intervjuer damer på engelsk. De forteller kun om positive fødselsopplevelser og viser hvor sterk vi kvinner kan være. Alt fra styrtfødsel, keisersnitt, hjemmefødsel, ambulansefødsel osv.:woot:
Har hørt alle episoder, og har gått fra å være litt bekymret før fødsel nr 2, til å nå glede meg. Har også bestemt meg for å prøve uten epidural denne gangen, der jeg for bare noen uker siden tenkte at jeg aldri skulle føde uten epidural:p
Om noen andre har gode tips så sleng de inn her:D
 
Last edited:
Tok en screenshot av de jeg har i podkast-spilleren min, som handler om prøving, svangerskap, fødsel, å være mamma osv. :)

8B9CD370-DCD0-4EA7-B9AF-CEDBCC4D3FCE.png
 
Eg høre aldri på podcast, men nokon tipsa om natural_born_family på instagram (som eg forøvrig heller knapt bruke) og dei såg ut som dei hadde mykje bra og komme med, og dei gjesta ein podcast - graviditet, tiden før og etterpå i episode 31 om bekken og slikt. Kjenner eg begynner å "stresse" med at eg har følt at eg aldri ska føda, så eg har liksom forberedt meg lite. Alt for lite. Så nå e det innspurt og då må ein ty til verktøy ein kanskje ikkje er vande med :)

Episoden var veldig god!
 
Eg er veldig glad i fødselspodden av Randi Fuglehaug! Ho intervjuar kjente damer om fødslane deira. Syns ho er flink til å intervjue, og veldig behagelig å høyre på:drunken_smilie
 
Hehe, jeg hører på Havarikommisjonen på NRK. Den handler om forhold og hvorfor det gikk galt. Bra serie med masse gode poenger. Jeg ser for meg at forholdet kommer på en skikkelig prøve fremover.
Jeg har bodd og jobbet ute de siste tre-fire årene og det lengste vi har vært sammen sammenhengende disse årene har vært seks uker. Men innspurt av oppussing på slutten av graviditeten (dårlig timing!!) og vårt første barn i hus og masse tid sammen :D la oss si det slik; jeg noterer når jeg lytter
 
Hehe, jeg hører på Havarikommisjonen på NRK. Den handler om forhold og hvorfor det gikk galt. Bra serie med masse gode poenger. Jeg ser for meg at forholdet kommer på en skikkelig prøve fremover.
Jeg har bodd og jobbet ute de siste tre-fire årene og det lengste vi har vært sammen sammenhengende disse årene har vært seks uker. Men innspurt av oppussing på slutten av graviditeten (dårlig timing!!) og vårt første barn i hus og masse tid sammen :D la oss si det slik; jeg noterer når jeg lytter
Den må jeg sjekke ut, takk for tips❤️
 
Den må jeg sjekke ut, takk for tips❤️

Hørte på episode 1 når jeg trente i dag og tenkte: yep det der gjør jeg, yep det ser jeg for meg at kan fort bli meg når verden vår skal snus på hode.

Tenkte å kanskje høre noen episoder med mannen når han kommer på besøk. Koseligere blir det ikke når man ikke har sett hverandre på to mnd ;)
 
Hørte på episode 1 når jeg trente i dag og tenkte: yep det der gjør jeg, yep det ser jeg for meg at kan fort bli meg når verden vår skal snus på hode.

Tenkte å kanskje høre noen episoder med mannen når han kommer på besøk. Koseligere blir det ikke når man ikke har sett hverandre på to mnd ;)
Håper formen er god og du nyter den voksende magen❤️ og koselig å dele tingene med mannen også, det er ikke alt de bare kan vite når det er vi som bærer på den lille ❤️
 
Back
Topp