Podcaster

Frøken_

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2023
Jeg elsker å høre på podcast! :Heartred

Og det fins jo så mange podcaster om graviditet, småbarnsliv osv.
Har dere noen favoritter?
Jeg hører på Jordmorpodden, Babyverden "Gravid uke for uke" og fødselspodden med Tuva Fellman :)

The Birth Hour Og så har jeg hørt litt på VBAC birth stories, men det er vel mest for oss dom har hatt keisersnitt tidligere.
Ellers hører jeg fast på gravid uke for uke, og sporadisk på jordmorpodden.

Har hatt lyst å høre nyeste podcast-episoden til Martine Halvorsen om når hun mistet i sommer. Men så vet jeg ikke om jeg bør la være, for å ikke skremme meg selv unødvendig. Noen som har hørt den?

Har hatt lyst å høre nyeste podcast-episoden til Martine Halvorsen om når hun mistet i sommer. Men så vet jeg ikke om jeg bør la være, for å ikke skremme meg selv unødvendig. Noen som har hørt den?
Jeg hørte den i dag, syntes den var veldig fin. Var mer fokus på det mentale rundt det og det å bearbeide det enn selve abortprosessen :) jeg syntes ihvertfall ikke det var en trigger for meg, men godt mulig den oppleves annerledes for andre :)

Jeg elsker å høre på podcast! :Heartred

Og det fins jo så mange podcaster om graviditet, småbarnsliv osv.
Har dere noen favoritter?
Jeg hører på Jordmorpodden, Babyverden "Gravid uke for uke" og fødselspodden med Tuva Fellman :)
Fødselspodden, er det verd å høre de første episodene, eller er det de med Tuva som er best?

Hørte den til babyverden sist, kanskje jeg må ta gjenhør. Men hun legen var litt slitsom :hilarious:

Back
Topp