Pocketbøker, trenger tips!

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er en skikkelig lesehest, og har lagt min elsk på det meste av krim - også krim basert på virkelige historier.

For å nevne noen slagere jeg har lest den siste måneden:
- Stieg Larsson`s triologibøker (menn som hater kvinner, jenta som lekte med ilden, luftslottet som sprengtes)
- Jo Nesbø - Snømannen
- Boktyven
- Levende begravet av James P

Dette var bare for å nevne noen bøker jeg har likt meget godt.

Så lurte jeg på om dere hadde noen gode anbefalinger? På krimbøker.
Jeg leser som en gal, så trenger en god del tips. Boken bør helst være lettlest, noe Da Vinci koden og Labyrinten ikke var.
Sleng gjerne med et bilde av bokens forside, ofte er den med på å vekke min nysgjerrighet.

Nei, har du noen å anbefale.

Satt å tittet på Anne B.Ragdes "lille petter edderkopp" - men vet ikke noe særlig om denne boken. Noen som har lest den?

Bøker av Jeffery Deaver, gode og spennende krimbøker!!  

dytt

Unni Lindell!!!

Har lest flere av hennes krimbøker, og det er noe av det beste jeg har lest!

Maja

Dan Browns digitale festning er ikke så veldig tung.. jeg leste den på engelsk, og den var overraskende lett..
Henning Mankell, John Grisham, Karin Fossum og Unni Lindell er noen av forfatterne som står i bokhyllene her [:)]

liza marklund sine bøker er helt fantastiske!!
http://www.tanum.no/searchresult.aspx?search=advanced&author=Liza+Marklund&fromproduct=True&gclid=CPvViP-bjpkCFQRatAodYRLuZA

ellers så kan jeg anbefale en serie til deg, J.D Robb (Nora roberts som skriver under annet navn) de er veldig lettleste og spennende:
http://www.tanum.no/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=j.d+robb&title=j.d+robb&fromproduct=False 

litt bilder som du ville ha:

ekleste boka jeg har lest tror jeg:

ellers så skriver jo nesbø bra bøker og det samme gjør unni lindell

Ser du har lest snømannen!Har du lest de andre Harry Hole bøkene da?Veldig bra spesielt de nyeste syntes jeg....

Kakkelakkene og flaggermusmannen er de 2 første harry hole bøkene, RÅBRA, ellers har Henning Mankell og Unni Lindell utrolig bra krimbøker. Elsker krim selv :)

Elizabeth George er den beste krim forfatteren jeg vet.

og hun har mange tykke bøker, så man blir ikke ferdig på et blunk.

Back
Topp