pneuma torax

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
etter 2 ekstra dager på overvåkning, er vi endelig hjemme..gutten vår var født m noe som heter pneuma torax, et lite luft rom mellom lungen og bryst benet. tilstanden er ufarlig, men skal ta nytt røntgen om en uke..er overlykkelig for at alt er bra nå, var veldig redd [:(]

Flott at tilstanden er ufarlig!! Er godt å være hjemme nå tenker jeg! Kos deg masse! [:)]

Så godt at det er ufarlig, og at de blir godt fulgt opp. Ser for meg masse bekymring rundt det heile..

Ellers alt bra da? [:)]

ORIGINAL: *Nr2*

Så godt at det er ufarlig, og at de blir godt fulgt opp. Ser for meg masse bekymring rundt det heile..

ja fy. det første de sier på 2 dagers kontrollen er at legen ikke hører hjertelyden godt nok på venstre side...fikk jo SJOKK trodde selvfølgelig d var noe alvorlig med hjertet.. 8 timer senere fikk jeg svar på røntgen osv...var en laang dag gitt, huff unner ingen sånne bekymringer...men alt er STRÅLENDE nå..koser oss

ORIGINAL: BTM85

ORIGINAL: *Nr2*

ja fy. det første de sier på 2 dagers kontrollen er at legen ikke hører hjertelyden godt nok på venstre side...fikk jo SJOKK trodde selvfølgelig d var noe alvorlig med hjertet.. 8 timer senere fikk jeg svar på røntgen osv...var en laang dag gitt, huff unner ingen sånne bekymringer...men alt er STRÅLENDE nå..koser oss

Blir med eitt vanskelig å veta korleis ein skal reagera på sånt òg.. når ein ikkje får svaret med ein gang...
Men godt at det står bra til, og at de kosa dikka [:)]

Back
Topp