pms

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
har dere pms????

huff jeg skjener jeg blir kjempe hormonel dagene før og i mens perioden????

noen råd hva gjør dere med dette?????

sier ifra til de nærmeste så de ike tar seg nær av humøret, he he...
er vel ikke så  mye å få gjort.[:)]

Off kjenner til problemet [&o], irriterende. Mange anbefaler jo "Femal" fra helsekosten.. [:)] Tenkte jeg skulle kjøpe den selv, men den koster 269,- ca, litt dyr syns jeg, men det skal vist ha god effekt [;)] 

Utenom smertene,nei...
Humøret mitt er stort sett likt hele tiden....[:)]

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Off kjenner til problemet [&o], irriterende. Mange anbefaler jo "Femal" fra helsekosten.. [:)] Tenkte jeg skulle kjøpe den selv, men den koster 269,- ca, litt dyr syns jeg, men det skal vist ha god effekt [;)] 

ja leste om denne for litt siden. er ikke farlig å ta dette eller????????? , blir litt skeptisk til sånne produkter . tror jeg må ta å prøve dette jeg[:)] tror du det går ann å ta når man ammer også??? noen som veit????

dytter

ja, jeg er slik akkurat nå[:@][:@][:D] skikkelig sur, for ingenting[8D] sånn at jeg tenker hva faen så feiler meg a?? [8D] også ahhh....mensen ja...[:D] tihi... også er jeg sykt klønete dagene før... så merker godt når det er på vei ja[:D]

ORIGINAL: 2 små gull

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

ja leste om denne for litt siden. er ikke farlig å ta dette eller????????? , blir litt skeptisk til sånne produkter . tror jeg må ta å prøve dette jeg[:)] tror du det går ann å ta når man ammer også??? noen som veit????

Ikke farlig i det hele tatt.. [;)] Det må du nesten sjekke ut om det går greit å amme på de [:)] 

Her har du en link forresten

http://www.helseogkost.no/nettbutikk/kvinner_spesielt/pms/femal

ORIGINAL: ¤Kine¤

Utenom smertene,nei...
Humøret mitt er stort sett likt hele tiden....[:)]

Ja,blir så sur og grinete,eier ikke tålmodighet ogtåler ingenting!Er mannen det går utover,men han takler det heldigvis bra,bare flirer og sier "åh,er det den tia igjen nå da?[:D]",holder seg heller litt unna,og vet at det går iver den dagen tanta kommer.[;)][:)]

Merker ingenting[:)]

Før merka jeg ingenting..Men nå etter at jeg har fått en unge er jeg helt håpløs gitt..Leste litt om dette produktet som dere skriver om her og lurte fælt på om jeg skal teste det ut..

Er så lei av å være sinna, deppa pg av dette..Og ikke minst for min samboer som ikke syns jeg er noe kjekk når dette pågår

Back
Topp