PMS

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
er noen plaget med dette? Da mener jeg- blir nedstemt, irritabel og nesten psykisk nedbrutt dagene før mensen?

Hva gjør dere? Finnes det noe som hjelper?

Jeg blir veldig fort irritert og/eller lei meg... Får ikke gjort så mye med det, prøver bare å være bevisst på at det er pms som klusser med humøret og ikke andre rundt meg :-)

Blir mye fortere irritert. Må bare være bevisst på det og finne noe så man roer seg ned

Jeg trenger mer søvn. Og får jeg ikke det så blir jeg irritabel og nedstemt. Løser det lett med å følge med på når mensen skal komme og sørge for noen timer ekstra med søvn

Jeg trenger mer søvn. Og får jeg ikke det så blir jeg irritabel og nedstemt. Løser det lett med å følge med på når mensen skal komme og sørge for noen timer ekstra med søvn

Lurt! Den uka her har jeg vært skikkelig irritert. På jobb går det helt greit, for der setter jeg på en maske på en måte. Men i sinnet har jeg hatet hele verden. Blir mistenksom og føler at ingen liker meg følelse.. helt forferdelig. Selv om jeg vet det er pms klarer jeg ikke stoppe opp å tenke rasjonelt. Når mensen kommer lander jeg heldigvis..

Lurt! Den uka her har jeg vært skikkelig irritert. På jobb går det helt greit, for der setter jeg på en maske på en måte. Men i sinnet har jeg hatet hele verden. Blir mistenksom og føler at ingen liker meg følelse.. helt forferdelig. Selv om jeg vet det er pms klarer jeg ikke stoppe opp å tenke rasjonelt. Når mensen kommer lander jeg heldigvis..

Kroppen bruker mye energi vettu. Prøv å sove litt ekstra å se om det hjelper. Det kan jo hende det er hormonelt, som påvirker følelsene dine. Men søvnmangel kan påvirke like mye;)

Back
Topp