PMS

Er veldig plaget med det. Helt ekstreme humørsvingninger :( Merker det 1-1,5 uke før mensen.

Nei. Aldri vært plaget med det. Får kun litt menssmerter og søtsug.

Aldri egentlig vært plaget med det. Jeg sørger for å holde meg nogenlunde ustabil hele måneden, så gubben ikke får seg en overraskelse, hvis det kommer. :D

Tror det må være det som plager meg, for jeg og mannen krangler alltid dagen før eller den dagen jeg får mensen. Litt for tilfeldig har jeg begynt å tenke, så tror jeg er mer sår og blir fortere sint ;)

Gjerne uka før mens :)
Er veldig plaget med det. Helt ekstreme humørsvingninger :( Merker det 1-1,5 uke før mensen.
Tror det må være det som plager meg, for jeg og mannen krangler alltid dagen før eller den dagen jeg får mensen. Litt for tilfeldig har jeg begynt å tenke, så tror jeg er mer sår og blir fortere sint ;)
Huff jeg blir mensensatan uken før. Liker ikke meg selv da...
Lurer på om det er det som plager meg også.. er så nedstemt/irritert/sur helt uten grunn og ønsker ikke selv å være det.. tar meg nær av det meste og i går begynte jeg å gråte ukontrollert.. kan ikke huske å ha hatt det sånn tidligere. Har gått på p-piller i 15 år, med unntak av en graviditet og amming. Er nå på tredje måned uten og kroppen er helt ute å kjøre tydeligvis :facepalm:

Ikke plaget med det selv, men mannen blir litt plaget av det noen ganger ;)

Har ikke hatt mens på over 4 år (har p-stav), så merker ikke så mye til det nå lengre.
Hadde kort lunte uken før mens før jeg ble gravid og ikke gikk på noen prevensjon :P
Til mannens store glede! :( Han elsket å tirre og erte når jeg var hormonella :P
Til stor glede for han var jeg ikke grei å ha i hus under svangerskapet. Da kunne det smelle noen raketter jevnlig:laughing021

Back
Topp