Pms på fulltid

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Usj, jeg er så humørsyk for tida..
Jeg blir gretten av veldig lite, og så sliten hele tida. På tide å sjekke b12 snart, kanskje? Litt for lenge siden sist.
Jeg går på cerazette og har sett at mange sliter med litt humørsvingninger pga dem. Men kan det komme plutselig etter å ha gått på dem flere mnd?

Andre som har gått/går med cerazette og merker at det går utover humøret?

For meg fungerte cerazette utmerket et års tid, så ble jeg et større hormontroll enn når jeg var gravid og fikk blødningsforstyrrelser...

Så ja, det er fult mulig

For meg fungerte cerazette utmerket et års tid, så ble jeg et større hormontroll enn når jeg var gravid og fikk blødningsforstyrrelser...

Så ja, det er fult mulig
Aha, da kan det jo være de, da. Det er helt forferdelig. Jeg blir irritert av småting. Prøver å telle til 10, men jeg blir så mutt og irritabel uten helt å klare å styre det :wacky:
Hmmf, har aldri prøvd annen prevensjon enn piller, syns det er skummelt :hilarious:

Aha, da kan det jo være de, da. Det er helt forferdelig. Jeg blir irritert av småting. Prøver å telle til 10, men jeg blir så mutt og irritabel uten helt å klare å styre det :wacky:
Hmmf, har aldri prøvd annen prevensjon enn piller, syns det er skummelt :hilarious:
Har bare prøvd piller og kondom selv.
Tenkte på hormonspiral etter mellomste, men fikk ikke lov av mannen, han var redd for å stikke seg på den :P

Har bare prøvd piller og kondom selv.
Tenkte på hormonspiral etter mellomste, men fikk ikke lov av mannen, han var redd for å stikke seg på den :p
Hahaha, måtte le litt nå :hilarious: får se det litt ann. Kan få sjekket nivået av disse vitaminene mine, bare for å utelukke det. Jeg er veldig sliten også for tida, hjelper nok ikke på humøret det heller :shy:

Back
Topp