Pms og luktesans

Lille meg 90

Glad i forumet
Hei. Lurer bare på om det er normalt at luktesansen øker når man han Pms. Kjenner en så kraftig råtten lukt i leiligheta, men min samboer merker det ikke. Kan vel også fortelle at min matlyst er høy no. E sulten hele tiden. Har aldri hadd sånt før når jeg har pms. Er ikke gravid.
 
Jeg har ofte hatt det slikt, og det har kommet etter jeg fikk barn, hadde det ikke før. Samtidig er jeg veldig øm og brystene vokser 2 cuper omtrent. Er så rart hvordan ting forandrer seg til eldre man blir. Før unger hadde jeg veldig vondt i livmoren og fremme nedenfor magen når jeg skulle ha TR, etter barna så har det sluttet og beveget seg med smerter i kors ryggen i stedenfor. Nå har jeg ikke så mye smerter lengre..

Men jeg har en veldig god smak og luktesans utenom og så den blir veldig forsterket rundt el og tr.
 
Hei. Lurer bare på om det er normalt at luktesansen øker når man han Pms. Kjenner en så kraftig råtten lukt i leiligheta, men min samboer merker det ikke. Kan vel også fortelle at min matlyst er høy no. E sulten hele tiden. Har aldri hadd sånt før når jeg har pms. Er ikke gravid.
Ja og det er så plagsomt!! Jeg kan kjenne lukten av bosset oppe på kjøkkenet når jeg kommer inn døren og når det gjødsles på våren så klarer jeg nesten ikke å oppholde meg ute (og jeg bor ikke på landet heller...)

Det kom etter at jeg fikk barn og jeg syns det ble enda verre etter nr. 2. Jeg har verst plager rundt eggløsning da, ikke i PMS-perioden. Jeg blir kvalm, får dårlig mage, mye magesmerter, sure oppstøt osv. Matlysten varierer, men den heller mest mot dårlig når luktesansen er på sitt mest sensitive. Nesten så jeg tror jeg er gravid hver eneste syklus for det minner mye om starten på første trimester siste sv.skap.
 
Back
Topp