PMS ja!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Må bare få ut dette på dere jeg jenter!!!

Har så forferdelig med PMS nå i kveld!!!! Og stakkars min samboer da som får alt "lefsa" midt i trynet... Har klart å holde meg
for jeg vet jeg er sur for ingen ting. Så nå har jeg lagt meg og så får jeg se om jeg er bedre i mårra!!! (bærbar pc)... Han sa
akkurat at han skjønte at det var noe. Og søt som han er så lurte han på om det var noe han hadde sagt eller gjort, men det
er jo ikke det.. Uff jeg er syk altså...

Og nå er jeg rimlig sikker på at jeg ikke er gravid heller selv om jeg har hatt noen småsymptomer.. Men det er denne utfloden
som jeg vet jeg får når el ikke har vært til stede... Vet dermed at det har nok ikke nytta denne mnd heller, men neste pp er det
Pergotime igjen... Så får vi se, og ny gynekolog, spennende å se hva han sier...

Jaja godt å få det ut!!!

Takk jenter dere er toppen!!!

At det skal være så himla vanskelig å så det frøet...!!! [>:] Håper du får el neste gang og at blodprøvene dine ikke blir borte!!! Oppmuntringsklem fra meg

Takk lisa!!! Godt med en klem og trøstende ord... Ja nå er det ikke så langt blodprøvene skal sendes så nå burde de ikke
komme bort!!! Da blir jeg sint da...[:@]

Det er desverre vanskelig å så et frø som ikke er der vet du...

Hei lille venn.. Jeg ville bare gi deg en klem jeg[:)] Har hatt ca samme dagen selv jeg, så jeg vet godt hvordan du har det! Tror vi må ta den kafeen snart, før vi dreper samboerne våre! [;)] Klem fra meg..

Ja lindaen vi må komme oss på denne kafeturen... I dag vet jeg ikke om jeg har veldig lyst å kjøre over brua med denna vinden, i mårra skal jeg
på Sommarøya på kurs med jobben, torsdag skal jeg ut med jobben... Fredag? Skal vi si fredag?

sender ein trøsteklem! eg lurte på ein ting..kva utflod får du som veit at du ikkje har hatt eggløysing..me er så spent på kva gyn. seier til meg 10.okt..er redd eg ikkje har el..men eg kjenner jo smertene, og har slim 1 til 3 dager..men får jo ikkje positive el-tester..
KRYSSER FINGRENE MASSE FOR DEG VENNEN! [:)]

Jeg har en hvitaktig ekkel utflod... Den kan forveksles med graviditetsutflod ettersom jeg har skjønt, men den mnd jeg testet og hadde el kom ikke
den utfloden i det hele tatt... Men nå har jeg faktisk mått ty til bind, så mye er det denne gangen...

Er veldig spent på hva gynekologen din sier jeg å... Blir kjempespennende!!!

Føler du deg bedre i dag,snuppa?

NEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Da sender jeg en klem i dag også [:D]

Åh TUUUUUUUSEN takk godhjerta du er jo så kjempegod!!!!

signerer godhjerta ja! ho veit alltid kva ho skal sei ho[:)]

ORIGINAL: Pastella

Ja lindaen vi må komme oss på denne kafeturen... I dag vet jeg ikke om jeg har veldig lyst å kjøre over brua med denna vinden, i mårra skal jeg
på Sommarøya på kurs med jobben, torsdag skal jeg ut med jobben... Fredag? Skal vi si fredag?

Hehe.. Hva med idag da? [8D]

Hva med fredag også????

Fredag skal vi feire bursdagene våre med familie og venner.. Lørdag skal vi ut å spise! Neste uke kanskje?

Okey da sier vi det!!!

Kos deg med broderiet i natt da, og ikke vær redd for å spørre hvis det er noe du lurer på... Kommer riktignok ikke til å ta
telefonen i natt da... Men jeg er sikkert tilgjengelig på mobilen i mårra siden jeg er på sommarøya..

Hehe.. Pass deg bare så jeg ikke ringer rundt tre tiden i natt å griner noe helt utrulig fordi jeg ikke får til[8D]

im coming im coming babubabu...

Back
Topp