Plutselige hetetokter?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Flere som helt ut av det blå plutselig blir skikkelig varm? :eek:
Ligger her i senga for å slappe av, på et iskaldt rom, og plutselig må jeg hive av meg dyna for å ikke krepere av varme! Skikkelig ubehagelig :(
Skjer noen ganger i løpet av dagen ellers også, da mååå f.eks sokkene av! Jeg som ikke liker å gå uten sokker :p

Skulle nesten trodd jeg hadde kommet i overgangsalderen :laughing002
 
Ja, har det slik ofte! Er til vanlig en skikkelig frysepinne, men dette svangerskapet har nesten fått meg til å krepere av heteslag jevnlig :p Har slutta med sokker :p
 
Ja, helt likt. Jeg også fryser mye til vanlig! Jeg pleie å mase om at vi må tenne opp, nå er det mannen som vil og jeg dom sier nei!:p
 
Ja, helt likt. Jeg også fryser mye til vanlig! Jeg pleie å mase om at vi må tenne opp, nå er det mannen som vil og jeg dom sier nei!:p

Haha, akkurat sånn har vi det og :D
 
Ja! Vanligvis er det jeg som er frossen og mannen glovarm, nå er det komplett snudd på hodet ;) Hvis dette er en mild forsmak på overgangsalderen er det jo bare å glede seg :p :(
 
Vært sånn av og på fra uke 20 og jeg pleier å fryse hele tiden :p
 
Kjenner til dette ja.. Pleier å være en frossenpinn som ligger med ullsokker og teppe over vinterdyna når gradestokken går under ti pluss. Men nå er det samboer som trygler om å få skru på ovnen litt innimellom ;)
 
Her går det i plutselige frostrier. Brrr
 
Back
Topp