Plutselig..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
skal vi visst til Horten.. [:D]
Er jo siste mulighet før jeg begynner å jobbe fullt, så det blir nok koselig..!
Jeg er egentlig lite flink å ta ting på sparket, men når vi har både plass å bo og alt, så
blir det litt annerledes.. [:)]

hva gjør man i horten da? Og hvorfor må man reise sånn på sparket?

gooooooooooood tur.. skal dere til moss også eller??? for der bor jeg vet du.. nesten.. hint hint..[:D][:D]

Jo, for vi fikk plutselig bud på bilen.. Flere faktisk..! Så nå blir vi endelig kvitt den.. [:)]
Og den gamle bilen står i Horten, siden svigers lånte den over fjellet i fjor.. [:)]
Og ja, Trillemor, vi skal garantert til Moss..! Slekta til sambo bor jo der, så vi må jo over å hilse på.. [:)]
Hadde vert utrolig morro å treftes!

Jaaaa, treff, treff, treff....

Vi skal nok til Moss både fredag og søndag.. Kanskje lørdag om det passer bedre.. [:D][;)]
Kommer ikke til å ha med data og sånn, men mobilen er jo alltid med.. [:)]
Skal kanskje til Sverige, men det får vi se på.. Prioriterer selvfølgelig treff før det.. [:D]

Jeg er gjerned med på treff hvis det passer da. Søndag kan jeg ikke, da er jeg sikkert sliten etter lørdagen. Fredag kan jeg sikkert, vet Råsa Glam skal komme en tur te meg.

ORIGINAL: Almyrida81

Vi skal nok til Moss både fredag og søndag.. Kanskje lørdag om det passer bedre.. [:D][;)]
Skal kanskje til Sverige, men det får vi se på.. Prioriterer selvfølgelig treff før det.. [:D]

men hvilke datoer lissom??[:D]

ORIGINAL: Trillemor82

gooooooooooood tur.. skal dere til moss også eller??? for der bor jeg vet du.. nesten.. hint hint..[:D][:D]

Haha, nesten [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

men hvilke datoer lissom??[:D]

Jeg vet ikke hva jeg kan enda, men hadde priortert litt for ett treff igjen [:D]

ORIGINAL: Råsa Glam!

Haha, nesten [:D]

hihi[:D][:D][:D]

Back
Topp