Plutselig....

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Var vi lykkelig eier av simo vogn :)
Har ei venninne som sku selge sin 2013 mod simo bagvogn. Den er bare brukt i noen mnd, så stort sett ny.

Noen som har funnet ut hvilken vogn de skal ha? :)

Ja supert med den store bagen. Med vinterbarn er det jo en enda større fordel, da det skal være plass til mye klær og vognpose :)

Har en litt eldre simo kombivogn her fra første jenta.. meeeen håper på å få kjøpt en helt ny vogn :D merke er jeg ikke så nøye med akkurat :P

Så gøy :) Her skal vi bruke opp igjen vogn fra sønnen vår :) En teutonia :)

Vi har kjøpt en helt ny Stokke crusi vogn :) den har også svææær bag, i tillegg til å være veldig lett i vekt ;)
Gleder oss veldig til å få ta den i bruk :D

Gratulerer med ny vogn da! :)

Vi har simo etter minsten her å den fungerte supert da og vi har vært veldig fornøyd me den så orke ikkje bruke pænga på ny vogn ;-)

Gratulerer med kupp :) Vi bruker vognene vi har etter storebror. Glad for at vi slipper den utgiften denne gangen!

jeg er ganske sikker på hva slags vogn jeg vil ha nemlig en emmaljunga edge duo ,sett en kjempefin på finn men desverre er det litt for langt unna:( håper å finne maken vogn etter hvert litt nærmere;) men fortsatt god tid ;) ;)

Så flott!! :)

Jeg har simo duo etter mine to første, den er fortsatt fin, veldig stor og god, jeg liker den veldig godt :)

Ganske sikker på at vi ender opp med emmaljunga city cross :) Synes Edge duoen er veldig fin, men synd den er så tung!

Back
Topp