Plutselig

tipp

Forumet er livet
Var inne på mars sin fødselstråd og så litt. der var det valdig mangen som fødte i februar. Og siden vi nå er i mars, så plutselig begynner vi og å poppe ut de små.

Syntes det er rart. her har vi vært inne nesten hver dag siden vi var bare noen uker på vei og ingen mage. Og nå har vi gode runde mager hele gjengen og snart kommer de små. Tiden har bare forduftet vekk.

GUUUUD som jeg gleder meg[:)][:)][:)]

hehe.. ja her en dag så jeg gjennom alle magebildene dere har lagt ut, var ganske morsomt å se.. hadde ikke så veldig store mager på de første siden nei, men nå.. jah.. nå er vi svæææære.. hehehe... (ikke styggt ment)

Nå blir det veldig spennende å se hvem som blir neste mann ut.. kommer vel på rekke å rad nå fram igjennom..

Gleder meg masse jeg også!!!!!!!!!!!![:)]

Måtte innom å snike på magebildene...syns mange av dere har så store flotte mager...min er jo liten i forhold...hehe...eller kanskje jeg bare har veldig god polstring fra før[8D] 
Min mamma er så stolt når hun sier at i neste måned blir jeg bestemor når hun møter andre[:)] Overstolt er hun[:D]
Men utrolig å tenke på¨at den lille nå er så stor og snart skal ut og hilse på oss i den store verden[:)]

Back
Topp