Plutselig voldsom sjalusi.

MammaP

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Jeg er sammen med en mann som har en datter fra før på 5 år. Jeg har 2 barn fra tidligere på 4 og 11 år. Jeg og mannen venter vår første felles om under 3 mnd.
5 åringen «hans» har alltid foretrukket å være med meg framfor sin far, og «min» 4 åring elsker å være med bonuspappaen på ting. Selv om hun selvfølgelig er med pappaen mye og når hun er her.

Men nå de siste dagene har bonussdatter snudd helt om å er veldig eiersyk ovenfor faren sin. Ingen får gjøre ting alene med han, hun skal være med på alt, jeg kan ikke gi han en klem engang uten at hun kommer bort og sier : men pappa daaa. Hun våkner også plutselig 3-4 ganger på natten for at faren skal finne vann til henne, eller sove med henne, eller bare at hun lurer på allslags ting. Dette har hun heller aldri gjort tidligere.. Min sønn får heller ikke være med han på ting uten at hun også skal være der. Dette gjør at jeg føler meg skikkelig redd for hvordan det vil bli når det kommer en baby snart.
Har aldri oppleve denne type sjalusi med mine barn tidligere. Og kjenner hormonella i meg trenger mannen min litt ekstra om dagen så er vanskelig når hun ikke vil vi skal se på hverandre engang…. Noen med erfaringer??

Back
Topp