Plutselig vil hun ikke sovne!

minnieme

Flørter med forumet
Mini er blitt veldig bestemt å det å legge henne på kvelden er blitt bare tull. Begynner i 7tiden etter kveldsmat og hun sovner i 11tiden etter en flaske med mme og etter timesvis av skrik og gråt.
Skrikemetoden har vi ikke prøvd. Ikke ordentlig i hvert fall.
Noen som har fått gode sove rutiner med dette? Eller noe annet? Help!
 
Ingen gode tips herfrå, dessverre! Mi er forsåvidt grei å legge, så sant ho kan sovne oppå meg og berre meg.. Så føler med deg, og følger med på tråden i tilfelle nokon kan noko lurt! ;)
 
Har ikke noe godt råd :/ men kanskje når klokka blir 5-6 at dere tar kveldsstellet, kose, massere henne litt? Bare roe det helt ned. Kanskje dempe lyset litt? Evt. litt sovemusikk?

Det pleier som regel å hjelpe her ^^
 
Det finnes mange metoder, men hva enn dere velger: vær konsekvente.

Jeg ville ikke tatt henne opp av senga etter leggig nå når hun er blitt så stor ihvertfall (ikke sikkert dere gjør det heller?). Hva gjør dere når hun gråter nå?
 
Les om "sove uten gråt". Den hjalp oss masse med storesøster:) og uten disse skrikekurene som er mer skadelige enn nyttige (hvertfall før de er året). Kanskje fortsatt faste leggerutiner, prøve å legge litt tidligere, ikke daglur etter kl 3/4, og "opp ned metoden" kan hjelpe. Det viktigste er nok å være konsekvente (og komfortable) uansett hva dere velger å gjøre:) Håper det går over fort!
 
Back
Topp