Plutselig veldig tung

Saskia

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
De to siste dagene har noe forandret seg, og magen kjennes plutselig veldig tung ut. Jeg er mye mer sliten enn vanlig, og merker det kjapt i ryggen hvis jeg ikke sitter på lenge. Er det andre som har eller har hatt det slik? Er 27+4 idag, og har ingen andre tydelige plager. Småen er aktiv som vanlig, og alt annet virker bra, er bare akkurat som om han har lagt på seg voldsomt...eller at kreftene mine har forsvunnet. Tips?

Det er jo en periode nå fremover de skal vokse ganske mye fortere enn de har gjort til nå. Jeg hadde det litt slik som det da jeg begynte å få problemer med bekkenet, så da føltes plutselig magen en del tyngre også. Kan det være noe slik for deg også kanskje?

Jeg merker det også virkelig godt på kroppen at er tungt nå. Kroppen min skriker etter en hvil når klokken er 11/12 på formiddagen. Antar at det bare er slik det er nå fremover.

Denne skriver jeg under på.. Jeg er 27+5 og kjennes på akkurat samme måte. Plutselig er magen kommet og ikke like behaglig å sitte fremoverbøyd i sofaen.
Alt er liksom blitt et slit og ork
Blir frustrert jeg da.. Jeg vil jo ikke sette meg ned nå. Er jo 89 dager til termin.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer og velkommen til plager fra 3 trimester :p

Jeg merker det godt her også at det føles tyngre og jeg tror bare det er noe som hører med.
Babyen, fostervann morkaken og blodet veier nå ca 3 kg til sammen og siden det er godt plassert i front tror jeg rygg og bekken før kjørt seg og vi kjenner det bedre enn "vanlig".

Hvis det er noen trøst opplever jeg at noen dager er bedre enn andre og jeg tror som du sier at det har noe med hvordan Lille ligger også :)

Har vært slik hos meg også de siste dagene, merker at magen kommer i klem og i veien, og det merkes på kroppen om jeg ikke setter meg ned og hviler innimellom. Føler meg ikke så tung, men er utrolig trøtt og sliten og helt uten energi :-( Innstiller meg på at det ikke blir bedre i løpet av tiden som er igjen :-p

Back
Topp