Plutselig veldig lite matlyst uke 37

Lotta915

Glad i forumet
Uke 37 har nettopp startet og matlysten er virkelig ikke der. Fra uke 30 til 36 så var matlysten enorm!
Flere som har det slikt?

Her er det helt motsatt! Er så fysen at det ikke er bra. Håper matlysten kommer tilbake, trenger den energien til fødsel og barseltid :)

Matlysten min forsvant i uke 30-32 en gang, er i uke 35 nå og merker godt at det tærer på energien. Ingenting frister [emoji853]

Jeg drikker det jeg skal da, 2-3 liter i løpet av en dag. I går fikk jeg tik 2 brødskiver på dagtid utenom middag som ble 2 stykker grandis. Dagen før det igjen startet jeg med et par bananer og en middagaporsjon.
Hittil i dag har jeg orket en brødskive.
Grusomt å ha det sånn. Kjøper pålegg jeg liker godt, prøver å handle inn salater og slikt. Har laget meg pannekaker for å få i meg mer. Ingenting frister også blir jeg veldig fort "mett" eller bare lei igjen.

Håper den labre matlysten er kortvarig, så det går an å få i seg litt næring til fødsel setter igang. Høres slitsomt ut å gå slik på tomgang.. :)

Håper den labre matlysten er kortvarig, så det går an å få i seg litt næring til fødsel setter igang. Høres slitsomt ut å gå slik på tomgang.. :)

Veldig!
Har handlet mye forskjellig små snacks som jeg ellers er veldig glad i. Samt en del frukt, det frister Ikke, men spiser fordi jeg vet det er lurt.

Har hatt dårlig matlyst hele svangerskapet, men enda dårligere mot slutten.. Merker også at det henger sammen med hvis magen er forstoppet, da blir den helt borte... Nå for tiden spiser jeg egentlig hva som helst, hvis jeg får lyst på noe, ikke akkurat det sunneste men sikkert bedre enn ingenting... Også er planen å spise noe så fort fødselen setter igang, så jeg får i meg mer mat og energi enn sist... Er heller ikke mye plass til mat lenger

Samme her, bare at jeg er i uke 35. Har spist sååå mye mat og snop de siste mnd, men nå har det sagt stopp. Rare greier..

Back
Topp