Plutselig vektnedgang i 2. tri?

Lenateacup

Glad i forumet
Jeg oppdaget nå i morges at jeg har begynt å gå ned i vekt, og ikke oppover! Har bare gått opp 2 kg tilsammen hittil i hele svangerskapet og holdt meg jevnt på 66 kg siden kvalmen gav seg i uke 12-13, men nå viser vekta 65 og jeg vet det kanskje ikke høres mye ut men jeg er førstegangs og synes selv jeg har spist MASSE i det siste. Magen er forholdsvis stor allerede, puppene har vokst til dobbelt str og er kjempetunge, så hva kan det være som gjør at jeg går ned, da? For lite kalorier? Har dilla på frukt og spiser veldig mye av det, passer også på å få i meg grønnsaker og proteiner, spiser mest kylling, men det kan hende det er for små porsjoner for sjelden? Blir ikke klok på dette.
Er 20+3 idag forresten og ifølge bmien min er jeg normalvektig.
 
Last edited:
Jeg hopper også opp og ned i vekt, har gått opp 3-4 kg ril sammen, men noen dager ligger det på 3, andre dager 4... Så bare følg med videre, så vil du se at det nok jevner seg ut :)
 
Ta kontakt med jm og snakk med henne :)
Jeg er sikker på at det går bra, men ta kontakt så får du høre fra fagpersoner :)
 
Jeg gikk også ned en kg for litt siden. Tror det er for jeg er mindre i aktivitet, å musklene blir mindre :p dessverre :p
 
Hadde ikke bekymret meg noe for det:)

Her gikk jeg ned noe i uke 13-16, nå går det litt oppover igjen.Tror ikke det er så unormalt:)
Så lenge du får i deg rikelig med drikke og litt mat i løpet av en dag, går nok dette super fint!
 
Takk for svar! Skal prate med jm om det men det er nok som dere sier. Får jo i meg mat og drikke, så håper det er nok! :)
 
Back
Topp