Plutselig var jeg uendelig trett igjen..

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Jeg var uendelig trett i starten, men så gikk det over etter et par uker.. men så, i dag sa det pang(!) og jeg var trettere enn noen gang. Orker ikke noenting, og vil bare sove. Sliter sterkt med å holde hodet og øyne åpne.. Andre som har det slik? At trettheten veldig plutselig vender tilbake etter å ha sluppet taket tidligere? :)

Nei, men husker hvordan det var. Håper du snart blir mer våken. Slitsomt å være så trøtt.

Eg trudde for tre dagar sidan at no var eg endelig å få litt meir energi meeeen nei, det varte i 2 dagar...oooog da kom kvalmen i tillegg, meir kvalme en eg har opplevd før! Heldigvis så hadde eg fri i dag, elles hadde eg sikkert sjukemeldt meg. Har ikkje klart å ete noko i dag heller, har fått i meg isbiter, vatn med isbiter og tørrt kjeks.

Har vært trøtt hele tiden og er det enda:P Var det med de to første også. Slapp aldri taket det der. Konstant trøtt i 9 mnd! hehe, blir likson vandt til det;)

:sleep011 Jeg jobber 50% og når jeg har fri kan jeg sove til kl 12, klare nesten ikke å stå opp.. drar meg litt til å litt til.. når jeg ser kl er 11 eller 12, så da er det på tide å stå opp :sleep002

Back
Topp