Plutselig vanskelig å legge på dag.

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Vi har alltid hatt det veldig lett med å legge lillegutt både på dag og kveld. De siste dagene har han begynt å surre veldig på dagen, og jeg holder på å bli litt sprø. Skjønner bare ikke hvorfor. Ser han er suupertrøtt, men vil ikke sove likevel. Ute kan det gå hvis jeg triller for at han sovner, men inne har han alltid hatt vanskelig for å sovne på dag. Og han sover heller ikke lenge som før selvom han fortsatt virker trøtt.
Har noen tips til hva jeg kan gjøre eller hvorfor han plutselig har blitt sånn?
Har tydeligvis hatt luksus før så er ikke vant med mye hyling for å sove..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Begynte med velling her siden han drikker mye og ofte mme.fire dager til han er 4 mnd
tømmer flaskene sine og vil ha nattmat. Men det kan være tenner som plager eller magevondt f.eks.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har alltid hatt vanskelig for å sove på dagtid, men sover hele natten;) sover ofte når vi triller men ikke alltid. Hvis vogna stanser våkner hun;(

Med gutta mine mener jeg at de begynte å sove fast på dagen fra 6-7 mnd da de begynte med mat fast. Og faste trille turer;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Ho sover lite eller ingenting på dagtid.. Men no ga eg ho litt smaksprøve på eplemosgreie, sånn pose fra butikken :)
Og då sov ho jammen en tre kvarter etterpå :)
Ho blir 4 mndr om 2 dager, har gitt grøt smaksprøve noen dager og, så no tenkte eg å gi den til kvelden i dag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Samme her, men på dagtid går det greit da sover hun, men på ettermiddagen å frem til hun legger seg for natta er det blitt kjempevansklig.. Vil kun sove i armene mine, gråter om jeg prøver å legge henne ned.. Klarer det til slutt men nesten hele ettermiddagen går jo til å få henne til å sove.. Har prøvd med litt grøt som.har hjulpet når hun skal sove for natta, men ettermiddagene er tunge :-(

Bv forum appen ♡

Tusen takk for svar dere:-) vet ikke hva som var problemet de dagene, men nå går det sakte men sikkert fremover igjen. Lurer litt på om det var for kaldt for han, men jeg vet ikke helt. Var alene med han fra søndag til fredag, så begynte også å lure på om det var det som var problemet:-P hvor tidlig kan de begynne å "savne" andre? Hehe. Grøt hadde han fått over en uke, og bæsjet uten problem så tror ikke det var det.. nå sover han plutselig mye igjen og tar smokken igjen hvis han våkner fort.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp