Plutselig uvel i formen

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Nå i ettermiddag ble jeg ganske plutselig slapp, svimmel og kvalm.
Har spist godt di siste dagene, drukket mye og fått nok søvn.

Men det vil ikke gå over, synes det er forferdelig ubehagelig, spesielt svimmelheten.

Noen som har noen erfaringer?
 
Ikke på samme måte som deg. Men dersom du føler deg dårlig ville jeg snakket med legen. Du kan ha en UVI f.eks. som kan gi helt andre og rare symptomer hos gravide.
 
Ikke på samme måte som deg. Men dersom du føler deg dårlig ville jeg snakket med legen. Du kan ha en UVI f.eks. som kan gi helt andre og rare symptomer hos gravide.
Har snakka med legen og skal på legevakta. Han ville værtfall få sjekket urinprøve og blodtrykk, siden jeg har litt større fare for svangerskapsforgiftning (pga overvekt).

Venter på at legen skal ringe igjen og be meg komme, for han var ute på akuttoppdrag da jeg snakka med han tidligere.
 
Høres veldig lurt ut. Her blir jeg svimmel og uvel ved kortisonmangel, og da må dosen økes noe. Så min uvelhet har en kjent en årsak
 
Har snakka med legen og skal på legevakta. Han ville værtfall få sjekket urinprøve og blodtrykk, siden jeg har litt større fare for svangerskapsforgiftning (pga overvekt).

Venter på at legen skal ringe igjen og be meg komme, for han var ute på akuttoppdrag da jeg snakka med han tidligere.
Lurt å få ta en sjekk. Bare sånn i tilfelle. Hold oss oppdatert!
 
Skulle til å foreslå blodtrykk jeg også, men bra at du allerede har kontaktet legen din!
 
Var på legevakta, urinprøven var helt fin, men litt høyt blodtrykk... 143/95, også gikk det litt ned til 141/90. Legen vil ha ei døgnmåling da, så skal få satt på et slikt apparat i morgen for å få målt før jeg reiser på ferie på fredag.
 
Var på legevakta, urinprøven var helt fin, men litt høyt blodtrykk... 143/95, også gikk det litt ned til 141/90. Legen vil ha ei døgnmåling da, så skal få satt på et slikt apparat i morgen for å få målt før jeg reiser på ferie på fredag.
Lykke til og håper blodtrykket er bedre idag
 
Her har der vært lavt blodtrykk som har gitt uvelhet, svimmelhet, uggen følelse og en besvimelse. :cat::dead: Drikker ekstra med vann i varmen!
 
Var igjennom ei døgnmåling av blodtrykket, og overtrykk et var for høyt, men undertrykket var normalt eller litt lavt (alt mellom 50 og 80)... Så gyn vil ikke ha meg på noe medisiner, men anbefalte oftere kontroll hos lege med måling og urinprøve, for å være føre var ifht svangerskapsforgiftning.
 
Høres ut som litt stress da... hvordan føler du deg nå som varmen har forsvunnet litt?
 
Back
Topp