Plutselig utslitt

1+1

....
Hvordan er deres form for tida? Jeg hadde vanvittig mye energi ei stund der, fikk unnagjort en haug og hadde planer hver dag. Plutselig for noen dager siden sa det stopp. Kroppen føles så tung nå og jeg er trøtt selv når jeg våkner etter å ha sovet i et halv døgn. Er det normalt nå i innspurten? Håper jeg får tilbake energien før fødselen starter :-)

Jeg har det på akkurat samme måte.
Har i tillegg slitt med bekkenløsning de siste ukene men våknet i dag uten noe vondt. men energien, den er borte vekk. Jeg kan våkne og være utvilt og klar i hodet for å gjøre en masse, men kroppen sier bare NEI :s

Så du er ikke den eneste. Håper vi får mer energi ja!

Kanskje det er kroppene våre som sier i fra at vi skal ta det med ro og lade opp til fødsel? Jeg har det på samme måte, men begynner å bli super rastløs, og har lyst til å gjøre noe, gørr kjedelig å sitte hjemme hele dagen og vente på at gubben skal komme hjem fra jobb.

Kjenner følelsen!
Tror det har sammenheng med at jeg har hatt storesøster hjemme nå disse tre ukene, mens sist jeg gikk ut i permisjon var jeg alene og kunne hvile meg når jeg ville..
Håper det går fort over for oss alle og at overskuddet kommer tilbake før fødsel jaffal!!

Skulle nesten tro jeg har fått ME, kan sove hele dagen, uten at det hjelper noe. Har til og med fått ett par netter med lang søvn, men det hjelper ikke. Blir fort trøtt. Og føler meg generellt slapp hele tiden.
Har enda ting jeg gjerne skulle ha fått gjort rundt i huset, men klarer det bare ikke...

Uff, ille å høre at det er mange som har det som meg - men likevel litt godt og ikke være alene. Høre at det er normal tilstand nå i disse dager :) Ååå! Er såå klar for å treffe mini! Selv om huset gjerne skulle fått en vask først.. Får prøve og ikke være så streng med meg selv, det er jo ikke krise om det ligger et støvkorn i hus etter fødsel :P

Lykke'i'magen skrev:
Uff, ille å høre at det er mange som har det som meg - men likevel litt godt og ikke være alene. Høre at det er normal tilstand nå i disse dager :) Ååå! Er såå klar for å treffe mini! Selv om huset gjerne skulle fått en vask først.. Får prøve og ikke være så streng med meg selv, det er jo ikke krise om det ligger et støvkorn i hus etter fødsel :P

Også kan man jo bare kommandere mannfolket litt mens man ligger på sjukehuset ;-)
Så er det lissom ferdig støvsugd til man kommer hjem, og disse engangsmoppene er jo ikke vanskelige å bruke heller ;-)

Har det på samme måte, for noen dager siden var det full nedvask av leiligheten, hadde masse energi og fikk gjort masse :). Men nå er det bare helt stopp, tungt er det også! Vil bare møte lillejenta vår nå. I natt våknet jeg annenhver time og uansett hvor mye jeg slapper av og sover blir jeg ikke uthvilt :\. Hadde termin på lørdag så er kjedelig å gå over tiden merker jeg..

bakemamma skrev:

Lykke'i'magen skrev:

Også kan man jo bare kommandere mannfolket litt mens man ligger på sjukehuset ;-)
Så er det lissom ferdig støvsugd til man kommer hjem, og disse engangsmoppene er jo ikke vanskelige å bruke heller ;-)

Han er heldigvis flink til å hjelpe med det jeg ikke får til. Oppå skaper, skrubbing, løfting og støvsuging :) men liker igrunnen å gjøre det selv, da vet jeg akkurat hvordan det blir (kontrollfriiik) :P Får se om jeg orker før det setter i gang, hvis ikke - pytt på ;-) Håper du føler deg bedre snart og at babisen din er rett rundt hjørnet :-)

Natalie:) skrev:
Har det på samme måte, for noen dager siden var det full nedvask av leiligheten, hadde masse energi og fikk gjort masse :). Men nå er det bare helt stopp, tungt er det også! Vil bare møte lillejenta vår nå. I natt våknet jeg annenhver time og uansett hvor mye jeg slapper av og sover blir jeg ikke uthvilt :\. Hadde termin på lørdag så er kjedelig å gå over tiden merker jeg..

Det høres akkurat ut som meg - puuh! Deilig og iallefall tenke på at vi er ved målstreken :-) Og du er jo virkelig nærme! Håper du plutselig får en haug av søvn og får tilbake energien :)

Samboeren min har begynt med redebygging og tok hele leiligheten i går. Ikke like grundig som meg men virkelig godt nok og han fortjener SKRYT! I dag skal jeg kjøpe våtmopp for det savnet han igår :-p Energien min er så som så men kroppen sier stopp så da hører jeg på den..

Flink mann du har Dunn :-) Og det er håp for alle! I dag har energien endret seg her, for jeg (med god hjelp fra mann) orket nedvask av soverom og på med nytt sengetøy til mor, far og barn ;-) Nå er det avslapning resten av dagen for å ikke bruke opp alt :-)

Dere som har litt mangel på energi.. Har dere problemer med å plutselig bli svimmel?
Det kan svartne for meg selv om jeg ligger i senga, sitter i sofa'n eller når jeg står oppreist... Er lissom ikke noe fellesnevner. Til og rett etter å ha spist også, så det er ikke blodsukkeret mitt. Og blodtrykket mitt her vært perfekt gjennom hele svangerskapet.... :-/

Nå når energien ble borte, så starta også disse svimmleanfalla nemlig...

bakemamma skrev:
Dere som har litt mangel på energi.. Har dere problemer med å plutselig bli svimmel?
Det kan svartne for meg selv om jeg ligger i senga, sitter i sofa'n eller når jeg står oppreist... Er lissom ikke noe fellesnevner. Til og rett etter å ha spist også, så det er ikke blodsukkeret mitt. Og blodtrykket mitt her vært perfekt gjennom hele svangerskapet.... :-/

Nå når energien ble borte, så starta også disse svimmleanfalla nemlig...

Ja, jeg er også mye svimmel i tillegg til å ha mangel på energi. Har også hatt perfekt blodtrykk hele svangerskapet, men jeg har hatt lite jern. Så går på jerntabletter, men er fortsatt like svimmel :\. Ikke noe gøy..

Hei! Ja, jeg har også slitt med svimmelhet de siste to dagene og hodepine. Sove kunne jeg sikkert også ha gjordt hele dagen.

Har nok jern i blodet for en gangs skyld :-p
Mye tror jeg kommer av at jeg har hatt dilla på leverpostei. I alle fall trodde JM det :-)

Kanskje svimmelheta har noe med modninga å gjøre?

bakemamma skrev:
Har nok jern i blodet for en gangs skyld :-p
Mye tror jeg kommer av at jeg har hatt dilla på leverpostei. I alle fall trodde JM det :-)

Kanskje svimmelheta har noe med modninga å gjøre?

Bra for deg, er jo greit at det kommer noe positivt ut av det å ha dilla på noe :).

Kanskje det ja, håper på det! Så satser vi på at vi er svimle fordi fødselen snart starter :)

Back
Topp