Plutselig ustabil syklus

• Trådstarter Trådstarter Anonym123
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym123

Guest
Hei
Trenger hjelp fra dere.
Har siden p-pille slutt hatt stort sett syklus på 35 dg. I november fikk jeg mens 23. November og 12 desember fikk jeg plutselig mensen igjen. (20 dager etter). Trodde kanskje dette kunne være en festeblødning, men alle tester var negative. 23 desember (12 dager etter) fikk jeg igjen blødning, denne var ikke som en vanlig mens, ikke friskt blod, men mer mørkt/brunlig. (Beklager detaljer) Tester med Cb+ i går og fikk negativ. Testet med cd digital el test i dag og den ble positiv.

Noen som har opplevd lignende og som vet hva dette kan være?

Hvor lenge siden er det du sluttet på p-piller da?

For noen kan det ta litt tid før syklusen blir normal igjen etter pillen. Evt. at du har pcos? Jeg skal til utredning av det etter at min syklus aldri har blitt helt normal etter ppille slutt. Du kan jo evt ringe legen din å høre:)

For noen kan det ta litt tid før syklusen blir normal igjen etter pillen. Evt. at du har pcos? Jeg skal til utredning av det etter at min syklus aldri har blitt helt normal etter ppille slutt. Du kan jo evt ringe legen din å høre:)

Ehm, hva er pcos?:oops:
Ja, det har vell kanskje noe med at den ikke er helt normal enda. Men håper så veldig at det kunne være festeblødning eller noe:rolleyes:
Hadde en SA i August og håper så inderlig at det klaffer igjen snart:happy:

Hehe, skulle ikke akkurat være en "popcornsmiley" på slutten der men:oops:

Back
Topp