Plutselig trøtt/sliten igjen!?

Phibonacci

Glad i forumet
Jeg hadde et par uker i 1. trimester hvor jeg var dødtrøtt, men så forsvant det liksom over natten og ble bra igjen :)
Forrige uke kom det sakte, men sikkert snikende, og tross i en gooood natt søvn natt til i går (11 timer!) og 8 timer i natt, så er jeg sliten og trøtt igjen :/ Ikke gjort noe spes heller...
Og så er det kun mandag... En hel uke jobb før helga!

Mange her som har blitt trøtte igjen uti 2. trimester og har det gitt seg igjen?

Er 21+2 i dag. 

Jeg er ikke alltid så flink til å få lagt meg tidlig, men ja.. jeg er fryktelig trøtt og sliten for tida.. Når mini er i seng om kvelden blir det kun sløving foran tven og pcen før jeg får sparket meg selv i seng..

Husker bare ikke at det var sånn første gang.. da drev vi med oppussing over lang tid, og jeg jobbet fullt i tillegg til oppussingen.. Nå er jeg trøtt hele dagen (men jobber fullt da).

Håper det hjelper at vi går mot litt lysere tider nå..

Nå er det litt motsatt med meg enn det som er vanlig, for jeg var egentlig helt fin 1.trimester. Hadde masse energi og lite problemer. Men med en gang jeg bikket 3 måneder ble jeg sliten, null energi +++. Slik var det sist graviditet også.  

Jepp, er trøtt og sliten heele tiden! Sover 12 timer hver natt, men det er alikavell ikke nok :/ kjempe irriterende, vil jo gjerne ha overskudd til å finne på ting.. Bra å se at vi er flere i samme båt :) Slipper å bli så bekymra da :)

Da har jeg endelig fått meg en runde innebandy igjen og _akkurat nå_ føler jeg meg ganske fin :) *nyte så lenge det varer*
Ikke spilt det på noen uker, så spent på formen, men tilpasser det ganske greit selv, så det gikk bra :)
Bebisen i magen sparket superintenst noen ganger etter jeg var ferdig (ca 10 min etterpå). Mye sterkere enn den har gjort tidliger. Så vet ikke om den likte det eller ei :) hehe. Men den overlevde iallefall. Kanskje den fikk litt ekstra fart på blodet når blodpumpa mi satte igang :p
Uansett; Godt vi er flere, ja ;)

Ja, jeg er også slite og trøtt mesteparten av tiden...

De siste ukene har jeg blitt veldig trøtt igjen. Husker at det var sånn i forrige svangerskap også. Tror det varte ganske lenge da. Noen måneder, hvis ikke resten av svangerskapet. Utrolig slitsomt når jeg etter undervisningsslutt skal sette meg ned med planleggingen av neste dag. Dupper jo nesten av når ikke ungene er rundt meg og holder meg våken. Sover mye om nettene så det er ikke fordi jeg får for lite søvn.

Back
Topp