Plutselig svimmel og kokvarm!

Pingo87

Betatt av forumet
Hadde en ekkel opplevelse på jobb idag!
Vært en ganske hektisk dag og kjent meg litt skjelven til tider, men på slutten av dagen da jeg satt i et møte ble jeg plutselig kokvarm og skikkelig svimmel. Holdt på å gå rett i bakken når møtet var over! Og var helt rød i ansiktet, så må jo ha sett passe lur ut :joyful:
Aldri besvimt før, men lurer på om det er sånn det må føles :)
Har hatt en lignende opplevelse tidligere, men det var da jeg skulle lære meg å måle blodsukkeret selv, så tenkte at jeg kanskje bare var litt preget av stundens alvor:happy:

Noen som har kjent noe lignende?

Jepp! Flere ganger, jeg har måttet legge meg ned på gulvet/gå ut av rommet for å unngå å bli ordentlig dårlig! For meg funker det å ha med meg litt vann..!

Jepp! Flere ganger, jeg har måttet legge meg ned på gulvet/gå ut av rommet for å unngå å bli ordentlig dårlig! For meg funker det å ha med meg litt vann..!

Off- ble helt shaky!:) har blitt flinkere til å drikke vann, men skulle nok bare ha trukket meg tilbake i stedet for å sitte til the bitter end:)

Off- ble helt shaky!:) har blitt flinkere til å drikke vann, men skulle nok bare ha trukket meg tilbake i stedet for å sitte til the bitter end:)

Ja! Jeg har etterhvert blitt bedre til å lytte til kroppen! Men er ikke så enkelt, vil helst holde på som vanlig!

Back
Topp