Plutselig skjedde d ting her...

Cathygirl

Forumet er livet
Ja, vi e jo på boligjakt og har endelig summet oss til å komme oss i banken for å søke om lån! Følte presset når dette huset dukket opp da. hehe... Vi får nok lån, men ikke så mye mer enn d vi allerede hadde regnet med. Greit å vite hva vi kan rutte med[:)]
Har snakket med megler som ska komme hit på mandag og se på leil. og sette en verditakst på leiligheten.
Så i helgen ska snuppa sove hos onkelen fra fredag til lørdag og hos farmoren fra lørdag til søndag mens vi RYDDER her hjemme! Alt må jo ikke være klart til mandag, men greit å ha d ryddig på alle rom nå han kommer. hehe... Har en hel del å kaste så ser veldig frem til å komme i gang!
Deilig at ting skjer nå! Vi har tenkt på dette så lenge, men har liksom ikke tat steget! Nå hiver vi oss ut i det og d e kjempe skummelt. Til tross for at vi har for liten plass her så vet jeg at jeg kommer til å savne denne leiligheten utrolig mye! Hadde masse planer her og vi kjøpte den mens d ble bygget så vi har valgt ut kjøkken og bad selv, farger på veggene og gulv. Alt e vårt liksom så e rart å tenke på at noen andre ska bo her! Ingen fler sommer på terassen som nå endelig har fått terassevegg! Ingen turer rett opp til gården for å hilse på dyrene der.
Blir en ny start for oss nå! Håper å finne huset vi ska bo i i mangen år! Hvor vi kan kalle vårt hjem!
Alt e litt vanskeligere for oss pga AH og hennes sykdom. Pga at hun har CF så har hun behov for et treningsrom hjemme da hun må trene hver dag. Frem til nå har vi trent i stuen med hopping og dansing, men jo eldre hun blir krever hun andre treningsmåter og da mer utstyr. Dumt de store husene koster så mye. d huset vi har sett håper vi at kan bygges ut med tiden for å bygge på et treningsrom. I første omgang (om d blir dette huset) blir d ene soverommet brukt som treningsrom. Utbygging får vi heller ta når eg ikke e gravid og minsten e litt større. Trenger jo både tid, hender og penger til noe sånt. Vi får støtte for utbygg av treningsrom da, men kan fort bli dyrere enn d vi får i støtte. kommer jo helt an på omfanget!

Nei, ble mye mas her nå[8D]
Men d skjer ihvertfall ting og tang her[:)] Så får vi se når vi får solgt og når vi får kjøpt[:)]
Rydding aller først[;)]

Så spennende da[:D][:D]

ORIGINAL: unemoren

Så spennende da[:D][:D]

Back
Topp