Plutselig så..

missme86

Betatt av forumet
Møter hverdagen meg, skole, jobb, å en babygutt på 9 mnd som skal starte i bhg om 1 mnd. I vinter når dagene ble lange å far var på jobb så jeg frem til å starte på hverdagen, at lillemann sku gå i bhg og jeg endelig kunne sette igang med alt! Men når hverdagen plutselig er her, ser jeg på det som litt trist og skummelt. Skal starte på skolen nå i slutten av august, hvor jeg er borte hver 5 uke på samlinger, kjenner jeg gruer meg veldig til å være borte fra mann og barn selv om det nok blir fint å komme i gang. Kjempe rart å tenke på at jeg har gått hjemme i over 9 mnd med min lille baby som plutselig er blitt så stor! Rart at om 1 mnd må jeg vekke lillemann for at han skal i bhg, å ikke bli vekt av han :-P 

Flere som starter opp med skole eller jobb nå i disse dager? :-)

Min siste dag av perm var på torsdag, så nå har jeg 3 uker ferie og begynner å jobbe 27 august.
Snuppa begynner ikke i bhg før 15 oktober da, for pappa'en har perm.
Men er veldig rart at jeg ikke skal være sammen med henne hele dagen lenger...:/
Så jeg gruer meg masse:(
Har liksom gått hjemme i 45 uker + nå, men den tiden har gått så fort at jeg nesten ikke husker hva jeg har gjort:/ Har ikke fått gjort alt jeg skulle denne tiden heller, for hadde jo liksom så god tid:/
Skulle virkelig jeg hadde hatt mulighet til å være hjemme et år til, syns det er tidlig å sende snuppa i bhg nå:(

Akkurat no har jeg ferie,men jeg startet på jobb i mai jeg....... synest det var litt kjekt jeg da,men no gikk jeg nesten rett fra en permisjon til en annen ,jobbet bare 1 mnd mellom ungene.....

Back
Topp