Plutselig så stor :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg lå i sengen å kjente på magen, guri så stor den har blitt :D Den er helt oppe ved navelen, og selv om jeg er godt polstra kjenner jeg den veldig godt over det hele :)

Siden jeg har "topplue"-morkake, kjenner jeg bare bumping helt nederst, men snart klarer vel lillevenn å sparke lengre opp :)

Topplue morkake ? Hva er det :)

Ja nå går det fort framover altså, er jo ikke lenge siden jeg kunne kjenne toppen av livmor via navlen ( :P). Nå kan jeg ikke det lengre, det har passert :D
Jeg har også morkaka på toppen, kjenner bare bevegelser nede ved skambeinet og litt oppover. Kjenner det veldig godt når mini tramper meg på blæra, har h*n gjort daglig i 4 uker nå.... Hehe

ja merkelig hvor mye magen har vokst denne gang (i forhold til de to første) magen har samme str nå som jeg hadde når jeg varr 5-6 mnd på vei de første 2 gangene :P

begynner å merke at jeg blir større nå :)

jeg oxo har merket små dunk nederst ved skambeinet. men nå har jeg ikke kjent noe på noen dager
burde jeg beskymre meg ?

begynner å merke at jeg blir større nå :)

jeg oxo har merket små dunk nederst ved skambeinet. men nå har jeg ikke kjent noe på noen dager
burde jeg beskymre meg ?

du trenger ikke bekymre seg over det enda ;) er til og med mange som ikke har merket noe liv i disse ukene..

Topplue morkake ? Hva er det :)

Jeg har morkaka på toppen :) Den ligger både litt foran, litt bak og midt oppå ;) Som en lue på toppen! Det er nok ingenting som egentlig heter topplue-morkake :P Men jeg kjenner kun spark helt nede mot skambeinet og på sidene, ingenting øverst.

jeg kjenner ikke hvor toppen er, men kjenner den har blitt stor ja, tar en stor del i magen liksom, godt ut mot sidene liksom og den var jo rett under navlen da jeg var hos jordmor i uke 14 og er nå snart 19 uker :-)

Jeg har morkaka på toppen :) Den ligger både litt foran, litt bak og midt oppå ;) Som en lue på toppen! Det er nok ingenting som egentlig heter topplue-morkake :P Men jeg kjenner kun spark helt nede mot skambeinet og på sidene, ingenting øverst.

Jeg skjønner ;)

di siste par dagene her nå har jeg følt at jeg har est ut, å syns det er veldig godt å ligge å bare slappe av......

Back
Topp