Plutselig så sliten

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
:p:sour::p
Flere enn meg?

Jeg er 28+3 nå. Jobber som sykepleier, har siste 3 uker vært 50% sykmeldt og gått halve arb dager. Nå går Sykmelding ut i slutten av uken, og jeg kjenner meg så sliten. Føler all energi plutselig ble borte.

Etter jobb sover jeg som regel 1-2 timer, da fungerer jeg litt bedre på kvelden. Husarbeid er et ork, matlaging er et ork. Håper jeg får litt energi snart:dead: ble litt klagetråd dette...

Hvordan går det med dere? Er dere fortsatt i jobb? Fungerer dere på fritiden? Føler zombie perioden fra uke 9 er kommet tilbake. :p

Er forresten førstegangs, all ere til dere som tar dere av småttiser i tillegg :p

Jeg føler meg mer død enn levende! Går å legger meg når småen er dratt i barnehagen å sover til han kan hentes igjen de dagene det ikke skjer noe anna :p

Helt utrolig å sliten man kan bli! All ære til damer før i tiden. Som gjerne hadde ansvar for barn og dyr. Å ingen mulighet til å hvile seg noe ekstra!

Jeg føler meg mer død enn levende! Går å legger meg når småen er dratt i barnehagen å sover til han kan hentes igjen de dagene det ikke skjer noe anna :p

Helt utrolig å sliten man kan bli! All ære til damer før i tiden. Som gjerne hadde ansvar for barn og dyr. Å ingen mulighet til å hvile seg noe ekstra!

Ja tenk på hvordan det var før :hungover::dead:..

Jeg har hatt noen fine uker nå, men så plutselig de siste dagene kan jeg sove døgnet rundt igjen! Var så vanskelig å stå opp i dag at jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle få det til :P håper ikke dette varer resten av graviditeten! Er forresten 29+2 :)

Kunne sovet 12-14 timer hver natt om jeg hadde anledning. Mye sliten her, så må ofte ta meg en pause på sofaen. Min samboer må være litt mer aktiv med kommende storebror på 20 mnd (i morgen) så føler ikke jeg helt strekker til. Har en uke ferie nå da..

Uke 28 , sliten selv 3 uka nå , sover ikke på natta , og dagen ligger lenge og orker ikke stort . Sykemeldt nå i 1 mnd
Husarbeid , mat laging er så vanskelig . Har jeg laget mat ligger rett ut. Både med smerter i magen , ryggen , ingen energi på selvfølgelig kvalmen blir verre . .

Beundrer alle der ute med jobb og barn som klarer dette her .

Jeg er 27+3 i dag. Mye sliten på jobb og sliter veldig med motivasjonen. Ukene er evighet lang mens helgene flyr avgårde. Jobber fremdeles 100% men vet ikke hvor lenge jeg klarer. Har jo ei lita jente på snart 2 som vil leke, kose og spise middag etter barnehage og jobb

Syntes jeg fikk en ny tretthetsbølge over meg da jeg gikk inn i tredje trimester. Sover greit nok på natta, men føler jeg aldri uthvilt. Treg, somlete og zombieaktig på jobb, men holder ut. Ligger som regel henslengt på sofaen resten av kvelden.. har ingen andre barn, men bikkja får lide litt for trøtt og slapp matmor :P

Etter at jeg bikket 28 uker føler jeg at alt har blitt tungt og slitsomt.. Er hjemme alene med frøkna også for tiden, så på dagtid er det jobb og ettermiddag styrer jeg med henne og på kvelden må jeg studere (tar 60 stp ved siden av jobb:dead:)... Begynner å bli temmelig klar for permisjon og eksamen!! Men alt går og med tanke på at jeg fortsatt kan styre på sånn som dette så betyr det sikkert at formen er temmelig bra! Dette hadde jeg blitt sliten av uavhengig av graviditet tror jeg :P

Jeg har plutselig blitt kjempe trøtt og sliten igjen, slik som i starten :( Er 27+5. Er veldig frustrerende og slitsomt å være sånn her :/

Kjenner jeg er ganske sliten her selv... 27 uker i morgen og jeg sover dårligere om nettene (men kanskje ikke så rart når jeg slokner på sofaen eller i senga til vesla på kvelden :p). Jobber fortsatt 100% og skal liksom lese og gjøre oppgaver til 2 eksamener jeg skal ha i desember (30studiepoeng) :eek:. Pluss at vi pusser opp barnerommet og samboer jobber skift, så jeg må ta meg av jentungen mesteparten av tida.
Men har dere sjekket jernlageret deres, jenter? Mitt hadde sunket fra 64 til 33 (normalområdet er mellom 11-110), så legen sa man kunne bli trøtt av det. Skulle hjelpe å ta noen lavdose jerntabletter i såfall :) Grunnen til fallet er økt blodvolum pga babyen i magen:happy:

Back
Topp