Plutselig så sliten

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
:p:sour::p
Flere enn meg?

Jeg er 28+3 nå. Jobber som sykepleier, har siste 3 uker vært 50% sykmeldt og gått halve arb dager. Nå går Sykmelding ut i slutten av uken, og jeg kjenner meg så sliten. Føler all energi plutselig ble borte.

Etter jobb sover jeg som regel 1-2 timer, da fungerer jeg litt bedre på kvelden. Husarbeid er et ork, matlaging er et ork. Håper jeg får litt energi snart:dead: ble litt klagetråd dette...

Hvordan går det med dere? Er dere fortsatt i jobb? Fungerer dere på fritiden? Føler zombie perioden fra uke 9 er kommet tilbake. :p

Er forresten førstegangs, all ere til dere som tar dere av småttiser i tillegg :p

Jeg føler meg mer død enn levende! Går å legger meg når småen er dratt i barnehagen å sover til han kan hentes igjen de dagene det ikke skjer noe anna :p

Helt utrolig å sliten man kan bli! All ære til damer før i tiden. Som gjerne hadde ansvar for barn og dyr. Å ingen mulighet til å hvile seg noe ekstra!

Jeg føler meg mer død enn levende! Går å legger meg når småen er dratt i barnehagen å sover til han kan hentes igjen de dagene det ikke skjer noe anna :p

Helt utrolig å sliten man kan bli! All ære til damer før i tiden. Som gjerne hadde ansvar for barn og dyr. Å ingen mulighet til å hvile seg noe ekstra!

Ja tenk på hvordan det var før :hungover::dead:..

Jeg har hatt noen fine uker nå, men så plutselig de siste dagene kan jeg sove døgnet rundt igjen! Var så vanskelig å stå opp i dag at jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle få det til :P håper ikke dette varer resten av graviditeten! Er forresten 29+2 :)

Kunne sovet 12-14 timer hver natt om jeg hadde anledning. Mye sliten her, så må ofte ta meg en pause på sofaen. Min samboer må være litt mer aktiv med kommende storebror på 20 mnd (i morgen) så føler ikke jeg helt strekker til. Har en uke ferie nå da..