Plutselig så redd..

Heidi:)

Glad i forumet
Usj..fler som har det sånn? Idag har jeg nesten bare sittet og lest om spontanaborter.. er så bekymret og redd! står at 1 av 5 kan få det.. det er ganske mye!! Men jeg er vel i uke 5 nå,så er vel "bare" 15% risk nå.. huff a meg.. klarer liksom ikke glede meg for mye før jeg har vært hos en lege/jordmor og kommet flere uke på vei.. :/ hva tenker dere? klarer dere la være å tenke sånn? 
 
jeg er og 5 uker, og merker jeg er veldig redd i forhold til første graviditet. med første så kan jeg ikke huske at jeg tenkte noe særlige negative tanker. var ikke på tidlig ul heller...
denne gangen vil jeg på ul i uke 11-12. tror ikke jeg får ro i kroppen før det. Er ikke hysterisk og tror at alt går galt. tenker bare "tenk om ditt og tenk om datt".
 
Ja, sånn jeg er og... ikke hysterisk..men hele tiden har jeg i bakhodet at, tenk om det ikke går bra.. :/ skal til legen først i uke 10..men tenkte ringe å spørre om jeg kunne komme til litt før.. bare for å høre litt og se om i allefall testene er gode :)
 
Ja, sånn jeg er og... ikke hysterisk..men hele tiden har jeg i bakhodet at, tenk om det ikke går bra.. :/ skal til legen først i uke 10..men tenkte ringe å spørre om jeg kunne komme til litt før.. bare for å høre litt og se om i allefall testene er gode :)
 
Hei!

Tankene vender litt innom temaet av og til ja, det skal eg lett innrømme. Men er kanskje sambo som er mest bekymret. Gler meg til uke 7 da vi skal på tidlig ul. Får håpe det roer tankene litt etter å ha sett hjertet banke. 

Kanskje lurt å vurdere det Heidi:)? Jeg har ingen grunn til å tro det skal gå gale, men hattbestilt tidlig ul likevell :p Det går nok bra skal vi se!=)
 
Jaa, det tror jeg hadde vært veldig lurt!! Men hvem er det man gjør det hos? Aner ingenting om dette her jeg..hehe.. må man ringe jordmoren her eller ringer man sykehuset? Eller GU? Hmm.. det skal jeg jammen meg spandere på meg selv...det roer meg nok ned et par hakk :) Eneste bekreftelsen jeg har nå er at jeg har fått positiv test... :/
 
Takk for tips.. :) Tror jeg skal gå for det altså! Ringer legen på mandag og spør om de har noen å anbefale, kan jo bestille tid lenge i forveien..sikkert mye fullt her ;)
 
Tenker jo en del på at jeg kan miste igjen, men det er liksom ikke noe jeg kan gjøre med det. Første gang jeg var gravid var det en MA i uke 11, fosteret døde vel mellom uke 10 og 11. Så jeg tørr ikke slappe noe særlig av før langt over uke 12... Nå går jeg bare og venter på at jeg skal bli 7+0 uker på vei for da har jeg time til ultralyd. Håper vi får se et bankende hjerte og så får vi bare krysse fingrene og vente til neste ultralyd etter det igjen

 
Oi, så sent som mellom uke 10 og 11? Off, må ha vært grusomt..hadde du vært på ul i uke 7 da og? Har bestemt meg for å bestille tidlig ul jeg og :) I uke 7 som jeg ser mange gjør.. men, det som er litt usikkert er hvilken uke jeg er i.. hadde mensens første dag 4.mai, men aner ikke hva syklusen min er i og med at den har vært såå ustabil etter pilleslutt. Har vært alt fra 25 til 70 dager :/ Så vet ikke om jeg er i uke 4 eller uke 5 .....
 
Back
Topp