Plutselig så mye styr rundt amming

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Synes at hele ammeprossessen har blitt tung, vond og plagsom.
Skjønner ikke hva som skjer med Elias.
Men ved hvert måltid hyler han, drar i puppen, kliper og bli skikkelig sinna. Sånn har han ikke vært før[:-]
Lurer på hva som foregår jeg....

Andre som har det sånn?

ja du er ikkje åleina:( slik er gutten min og. Han klikker berre pupper kommer frem av og til. Ååå brøler ut.. Akkuratt som om han hater det.. av å til kan han fint drikke av puppen.. Ganske slitsomt

Hmm...kanskje han er utålmodig med melka?Får han flaske innimellom?Da kommer jo melka uten noen form for anstrengelser[8|][:)]Men så kan det jo hende at han begynner å se seg lei på puppen også?Har hørt om puppenekt og det er ikke stort å gjøre med[:o]Håper at det er noe som er kortvarig og bare en fase så dere får kose dere igjen[:)]

Jaaaaaaa!!
Ååååh,så glad jeg er for at det ikke bare er her....
Ikke det at jeg er glad for at flere har det sånn asså,for det unner jeg ingen,men da er det ikke bare her mini er krangler!
jeg har kost meg så masse meg ammingen,men nå synes jeg bare det er skikkelig ukoslig og nesten gruer meg.......iallefall hvis det er folk i nærheten....synes nesten det er litt flaut[&o]

Vi har det sånn her og. Nora styrer så fælt at jeg nesten gruer meg til å amme henne. Biter, kliper, spytter, blåser, slår og kaver noe innmari. Hun skal være VELDIG sulten eller VELDIG trøtt før hun spiser "fint".. slitsomt [&:]

Han her er blitt mye mer oppmerksom på hva som skjer rundt han, så han blir distrahert av den minste ting når han skal spise

du...vi har det sånn for tiden også, mating er et mareritt med grining og innimellom får jeg følelsen av at jeg bedriver tvang for å få i han mat..han legger dårlig på seg pga det også...og han får flaske[:)]

ORIGINAL: Gudle i magen

ja du er ikkje åleina:( slik er gutten min og. Han klikker berre pupper kommer frem av og til. Ååå brøler ut.. Akkuratt som om han hater det.. av å til kan han fint drikke av puppen.. Ganske slitsomt

Sånn har tulla blitt å! Klikker helt når jeg prøver å legge henne til! Blir helt vill! Tar lang tid å roe henne ned... Kjempe slitsomt... Andre ganger tar hun den med en gang[8|]

fleire som har det sånn.. kjekt at ikkje man er åleina om det. slik man kan dele erfaringer med det.. Off eg føler det er sånn tvang selv og.. akkuratt so eg må tvinge puppen i han:( ikkje noe kjekt i det heile tatt.. Håper so gjerne vi får tio tilbake igjen:)

Hadde det sånn en periode her også..
Men her gikk det heldigvis over.. Var egentlig på nippet til å gi meg en stund pga all bitingen å styret gjorde at jeg ble så sår at eg kunne rive av hudflak, det var ikke noe godt!!
Veldig glad for at eg holdt ut bare litt lenger, så litt til så litt til.. osv.

Er litt slik her og for tiden. Slepper puppen og tek nytt tak 100 ganger pr måltid, blir jo so sår av dette tullet og[&o]

Strevar med det same her og. Eg meiner eg har høyrt at det er ganske vanleg med ein sli periode mellom 4 og 6 mnd. Har med opppmerksomheit på andre ting osv å gjere. Her gjer det seg også utslag i at ho ikkje får i seg nok når eg legg ho til, så går det ei bittelita stund å så er ho rasande sint fordi ho er svolten, og sluker omtrent heile puppen når ho får ete igjenn. Men med ein gong ho er ltt mett, så må ho opp å sitje, ellers blir ho sint og hylskrik fordi ho ikje vil ha. Så eg føler at eg slenger puppen ut dobbelt så ofte som fo ein mnd sidan[:@]

Back
Topp