Plutselig så ble jeg litt sånn Snickers!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Det er mørkt ute og alle persienner er trekt for. De store vinduene er blottlagt og jeg ser ut mot havet.

Plutselig slår det meg at, " Hmmm... Det blir fint i vinduene med julestjerna og de røde telysholderne i vinduene."

WHAT?? Jul+meg= usannsynlig. Så hø?? Jupp, der ble jeg plutselig litt Snickers av meg, tjihi!!
 
Haha, du skal se at du blir en skikkelige julete-trone i år ;)
 
Nuvel, squeeken, hehehe!!! Såååååå langt tror jeg nok ikke det går, hehe!!

For rett etter jeg hadde postet HI så fikk jeg vondt i hodet, hahaha!!! Tar det som ett tegn jeg :P :P 
 
Eg skjønner at julen er vanskelig for deg.. men av rein nysgjerrighet så hadde det en gang vert litt interessant å høre korfor...

om du en gang skulle ønske å lufte deg på HF.. men eg skjønner om du ikkje vil altså!
har vi forsåvidt ingenting med
 
Haha!! Jeg har sett og siklet 3 runder ikveld allerede ;)

Når skulle de finne opp en PC som man kunne hente ut mat fra??? Hmm...
 
Det er jo mye fin julepynt ;)
 
hehehe. Nå blir snickers fornøyd!
 
Det ene året gjorde hun alt hun kunne for at jeg skulle kommei  julesteming. Og så måtte jeg love henne å høre på julemusikk på den ene lange kjøreturen jeg hadde.

Så jeg sendet henne en sms om at jeg hørte på julemusikk da. ( kom jo fremdeles ikke i julestemning, men hehe)
Og den høna svarte med å sende meg teksten til en julesang på mob, hahahaha!!!!!!
 
Gjett om jeg ble glad nå???? Jeg kjenner faktisk et lite sug i magen og at hjertet dunker litt fortere!!! O`jul med din glede, altså!!!! Hohohohohoho!emoticon emoticon emoticon

Jeg sørger lett for julestemning i årets kommende juletråd, jeg!---lys som glitrer ute og inne, gode lukter, klementiner og nøtter, julegris og julebrus, julebakst og julemat, folk som er glade, ekstra snille og gavmilde, forventninger og ventetid, barnas fryd, julemusikk og julekalender.....-------dette er noe å glede seg til!emoticon

 


Snickers skrev:
Gjett om jeg ble glad nå???? Jeg kjenner faktisk et lite sug i magen og at hjertet dunker litt fortere!!! O`jul med din glede, altså!!!! Hohohohohoho!emoticon emoticon emoticon

Jeg sørger lett for julestemning i årets kommende juletråd, jeg!---lys som glitrer ute og inne, gode lukter, klementiner og nøtter, julegris og julebrus, julebakst og julemat, folk som er glade, ekstra snille og gavmilde, forventninger og ventetid, barnas fryd, julemusikk og julekalender.....-------dette er noe å glede seg til!emoticon


Kommer i julestemning nesten av å lese dette innlegget
emoticon 

 


lindkva skrev:


Snickers skrev:
Gjett om jeg ble glad nå???? Jeg kjenner faktisk et lite sug i magen og at hjertet dunker litt fortere!!! O`jul med din glede, altså!!!! Hohohohohoho!emoticon emoticon emoticon

Jeg sørger lett for julestemning i årets kommende juletråd, jeg!---lys som glitrer ute og inne, gode lukter, klementiner og nøtter, julegris og julebrus, julebakst og julemat, folk som er glade, ekstra snille og gavmilde, forventninger og ventetid, barnas fryd, julemusikk og julekalender.....-------dette er noe å glede seg til!emoticon


Kommer i julestemning nesten av å lese dette innlegget
emoticon 



Jeg også, og det skal litt til!
 
Back
Topp