Plutselig "rar" form

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Vet ikke helt åssen jeg skal forklare det, men - skal prøve.
I dag, på jobb, satt jeg og jobbet med noen enkle oppgaver. Altså, jeg SATT, helt i ro, alene inne på et rom. Plutselig kjente jeg at det begynte å prikke i hodet/ansiktet - og ble litt sånn kald.. I hodet. Synet ble slørete og jeg følte meg litt småsvimmel og akutt kvalm! Føltes ut som om alt blodet forsvant fra hodet liksom.. Reiste meg forsiktig å gikk utav rommet, hentet meg ei flaske vann og satt meg sammen med noen kollegaer inne på et annet rom. Følte meg litt redd og torde ikke være alene. Jeg hadde nettopp spist lunsj, så kan ikke være mangel på mat som var årsaken. Etter en stund gikk jeg tilbake til arbeidet mitt, og fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Har vært i fin form både i forkant av hendelsen, og etterpå. Men, kjenner jeg tenker litt på hva som er årsaken.. Er det en normal gravidgreie? Ganske så ustabilt isåfall... :o
Flere som har opplevd lignende?

Høres ut som akutt blodtrykksfall. Det er gjerne helt ufarlig, men veldig ubehagelig! Noe å nevne for legen/jordmor. Jeg sliter med dette til vanlig. Du gjorde helt rett i å drikke vann, det hjelper her. Hodet mellom bena/på pulten hjelper også for meg :-)

Høres ut som akutt blodtrykksfall. Det er gjerne helt ufarlig, men veldig ubehagelig! Noe å nevne for legen/jordmor. Jeg sliter med dette til vanlig. Du gjorde helt rett i å drikke vann, det hjelper her. Hodet mellom bena/på pulten hjelper også for meg :-)

Hm, men jeg satt jo helt i ro? :o
Ja, skal nevne til legen neste gang jeg skal dit. Håper ikke jeg får dette så ofte. Var skikkelig ubehagelig. Har jo hatt den typiske blodtrykksfallet når man reiser seg for fort osv, mange ganger før. Men dette syns jeg artet seg annerledes? Heldigvis gikk d fort over..

Hørtes ut som blodtrykksfall ja. Sånn har jeg opplevd også, bare ved å sitte stille. Ekkelt og skummelt men heldigvis for det meste ufarlig

Ta det opp på neste kontroll, men ikke utenkelig blodtrykket ja.

Back
Topp