Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at jeg ikke gjør noe fryktelig hvertfall føler alle får barna sine tørre så himla tidlig, og jeg aner ikke hva jeg holder på med ang bleieslutt (føler jeg hvertfall). Bekymrer meg for mye for hva folk kan si om meg som mamma hvis hun bruker lang tid på å slutte, må slutte å tenke på det jeg vet jo at barn er forskjelligePerioder med nekt på lille på 2,5 år her og, gjør ikke noe med det Da tar vi bare på bleien igjen og spør ved neste anledning. Plutselig har han lest i en bok eller sett på TV om å gå på do, ellers syntes det var spennende når vi gikk, så da vil han igjen.
Han får tilbud om do både hjemme og i barnehagen, men sier han nei gjør verken de eller vi noe annet enn å ta på bleien igjen
Godt å høre at jeg ikke gjør noe fryktelig hvertfall føler alle får barna sine tørre så himla tidlig, og jeg aner ikke hva jeg holder på med ang bleieslutt (føler jeg hvertfall). Bekymrer meg for mye for hva folk kan si om meg som mamma hvis hun bruker lang tid på å slutte, må slutte å tenke på det jeg vet jo at barn er forskjellige
Ja, det er så santVår 2,5 åring har aldri likt potte eller do. Satt der litt i begynnelsen, men det varte ikke lenge. Spør hver dag, men sier han nei så tar vi på bleie uten å gjøre noe mer utav det. Kan jo ikke tvinge gutten heller. Vår plan er å fortsette å tilby og sette inn støte til sommeren. Bedre med uhell i +20 enn -20