Plutselig oppkast i uke 10

BeritS96

Første møte med forumet
Er idag 9+1 og har vært litt kvalm og uggen siden uke 5, men har ikke kastet opp. Men idag måtte jeg plutselig kaste opp, og ikke bare litt!
Jobber i bhg og er rimelig utsatt for omgangssyken, men det ble med denne ene gangen, og formen er egentlig fin, så jeg blir usikker. Flere som har opplevd å plutselig bare kaste opp for «første gang» så langt på vei?

Forrige gang begynte jeg å kaste opp i uke 9 (9+?) og det fortsatte til uke 17 (17+?)... Så det er mulig :/

sist kasta jeg opp fra uke 12 til 16. :)

Heisann! Sniker litt fra September :-) Jeg har vært kvalm stortsett hele tiden, med brekninger og dårlig matlyst. Har kastet opp, men bare noen få ganger (utenom en antibiotikabehandling. Da kastet jeg opp daglig). For min del var det lite mat, og plutselige kraftige måltider, som trigget oppkast.. :-) Ferdig med antibiotikabehandling på fredag, og ikke kvalm siden :-)

Jeg måtte kaste opp en dag forje uke som var 7+2 og det ble med den ene gang. Er 8+2 i dag og har vært uggen og små kvalm siden ikm [emoji3]

Off føler med deg [emoji849] har bare brekt meg foreløpig, men blir sykemeldt igjen nå fordi kvalmen kom for fullt tilbake nå rett over 9+.
Har en syk ekkel smak konstant også [emoji31]

Back
Topp