Plutselig nye fakter..

ivflinn

Glad i forumet
Har en liten en som plutselig har begynnt å slå og lugge og kaste alt han finner rundt seg.. Flere som er i en fase her? Håper d er d iallefall.. Søstra var ikke sånn.......
 
Min har også begynt med det! Han ser på meg, ser på håret mitt og drar i det.. Slåing har han holdt på med en stund:/ prøver å få stoppet det, men vet ikke om han forstår at det gjør vondt, eller om han bare gjør det for å få en reaksjon!!
 
Her er det ikke så mye slåing, men lugging, kasting og biting har vært fast på programmet her i gården. Bitingen har heldigvis roet seg noe, men lugging og kasting er ennå populært. Ikke supermoro.
 
Her er det mye biting for tiden, men det pleier å gå over når en ny tann titter frem, så jeg håper det bare er det!
 
Ikke noe slåing her, men biter innimellom (kun meg). Er tydelig uttesting og ikke når han f.eks. blir sint. Pleide å lugge en del en periode, men virket som det var for å undersøke håret egentlig. Ga seg det også :) Ellers slenges det ting rundt omkring ja :p
 
Biting!!! Aller helst i beina mine eller håndleddet, og bare meg!
Og veldig fascinert over mine øredobber, de skal dras og bites på (jeg går bare med noen perler), og så fornærmet når hun ikke får holde på.
 
Min lugger litt i langt hår, og har begynt å klype hardt tak i overarmen min noen ganger. Jeg bare tar hånden hennes, og viser henne hvordan hun skal "kose forsiiiiktiiiiiig". Virker som om hun holder på å lære det, nå kan hun klappe forsiktig ganske lenge på mitt eller storesøsterens hår uten å ta tak og dra. Men innimellom glemmer hun det selvfølgelig, og prøver å rykke av hele skalpen vår eller noe.:p
 
Håret mitt er veldig spennende å dra i ja, og så ligger hun å klyper meg når jeg ammer. Og kaste ting ned når hun sitter å spiser er veldig morsomt, drikker litt og så går flaska i gulvet +++ :p
 
Back
Topp